Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Moffe
Her er også magen blitt en favoritt.
Nå er de jo store, og kan fint ligge på magen om de legger seg over på den selv (fra min HS)
ORIGINAL: Rapunsel
Nå er de jo store, og kan fint ligge på magen om de legger seg over på den selv (fra min HS)
ja, HS sa det samme til meg også, så nå har jeg slått meg litt til ro med at sånn er det bare!! men nå for tiden er det ikke sååå stort problem med magesoving da, for hun sover så utrolig lite på natta[:@][&:][:'(][:o][X(][>:]
ORIGINAL: *LillaLenta*
.
Her har ho brått snudd aeg på magen et par ganger. Ligger nesten alltid på siden. Men jeg har snudd ho. Men ho ligger jo med ansiktet ned!! Jeg tror nok ho snur seg om ho ikke får puste, men noen andre som har ansiktet ned? Nå ligger ho også oppå dyna si. For ho likef å dytte ansiktet inni den når ho ligger på siden. Har prøvd uten. Funker ikke:-)
ja, HS sa det samme til meg også, så nå har jeg slått meg litt til ro med at sånn er det bare!! men nå for tiden er det ikke sååå stort problem med magesoving da, for hun sover så utrolig lite på natta[:@][&:][:'(][:o][X(][>:]
Hva er det dere driver med på natta da?
ORIGINAL: Koseklompen
Jeg snur han tilbake paa ryggen, er saa redd for krybbedød.. Så her får han sovne på magen, men han blir snudd like etter han har sovnet..
Dette står de på siden til Landsforeningen uventet barnedød www.Lub.no
Når barnet snur seg selv
Dersom barnet, etter hvert som det blir større, ikke vil ligge på ryggen når det skal sove, må vi som foreldre fortsette å legge barnet ned på rygg når barnet skal sove. Det er forbundet med økt risiko hvis vi som voksne endrer denne rutinen. Når barnet i en alder av ca et halvt år selv begynner å snu seg, er mageleie forbundet med langt mindre risiko.
Husk at barnet, når det er våkent, bør ligge mye på magen. Hold da et øye med barnet så barnet ikke sovner.
Så ja, dette gjør at jeg fortsetter å snu han.. :)
Hva er det dere driver med på natta da?