Sove på magen???

Iroim

Elsker forumet
Nå har vi endelig funnet ut hvorfor Leon kristoffer ikke har sovet noe særlig i det siste.. Gutten hater jo å ligge på ryggen!!! Når han får ligge på magen sover han som en stein... Nå har han sovet i 3 timer uten et knyst, og i går sov han 7 timer sammenhengende..

Men så var det det om det er trygt å la ham ligge på magen? Enn så lenge følger vi nøye med på ham!

Noen som har babyer som sover på magen???

Vi har prøvd å la han sovne på magen, og så snu ham, men han våkner med en gang og skriker...

Vi lar lillemann få sove på magen på dagen innimellom, men da følger vi ekstra godt med da. Tør det ikke på natta.

Legger ikka BA på magen om natta enda..men vi lar han sove på siden (de skal vel ikke det heller egentlig?)..da sovner han som en stein..så snur vi han over på ryggen i løpet av natta så ikke han skal få "liggesår".

Nate sover masse på magen, men ikke på natta, når jeg legger meg snur jeg han over på sida. ellers sover han rett og slett ikke. Men dere som har bebiser som ikke vil ligge på rygg; det er antageligvis spenninger i nakken som gjør det-få behandling hos kiropraktor!!! ellers kan de bli skeive og lutrygga som voksne!!!

for dere rundt Oslo anbefaler jeg bekken og barn klinikken på skøyen

www.bekkenogbarn.no

[:)][:)][:)]

hu foretrekker å sove på magen eller siden..
om dagen sover hu på magen bortsett fra i vogna, i senga mi på siden og i sin seng på ryggen.. nytter ikke å snu hu etter hu har sovna for da våkner hu bare..

ORIGINAL: knerthen

hu foretrekker å sove på magen eller siden..
om dagen sover hu på magen bortsett fra i vogna, i senga mi på siden og i sin seng på ryggen.. nytter ikke å snu hu etter hu har sovna for da våkner hu bare..

Back
Topp