• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Sove på magen

neselo

Forumet er livet
Klarer dere sove/ligge på magen enda? Jeg merker det begynner å bli litt ubehagelig, men det går. enn så lenge. Elsker å sove på magen, så gruer meg til jeg ikke kan det lenger [8D]

kan innemellom, noen ganger er det ubehagelig.. har en myk seng da, så magen synker liksom nedi [8D]

Er litt ubehagelig av og til, men går greit. Drar ofte foten litt opp, sånn at all tyngda ikkje ligg på magen.

ORIGINAL: Sunshine*

Er litt ubehagelig av og til, men går greit. Drar ofte foten litt opp, sånn at all tyngda ikkje ligg på magen.

det gjør jeg å hehe [:)]

Jeg sover aldri på magen jeg(gjorde det ikke før svangerskapet heller altså)...hehe. Sover som regel på rygg eller på siden.

greier det ikke.. løper bare på do då... våkner hyppigere av do trang..legger på en måte ekstra "press" på blæren.

ORIGINAL: Kristine79

Jeg sover aldri på magen jeg(gjorde det ikke før svangerskapet heller altså)...hehe. Sover som regel på rygg eller på siden.

Samme her, men kommer garantert til å ville sove på magen når jeg ikke kan det lengre... [8D]

jeg ligger på en måte som en mellomting mellom og ligge på siden og på magen... [8D] 

ORIGINAL: tone86

jeg ligger på en måte som en mellomting mellom og ligge på siden og på magen... [8D] 

var sånn jeg lå før jeg ble gravid... no går det ikke lengre..

Det er ubehagelig[&:]
Jeg å elsker å sove på magen.
Husker det var et mareritt sist å[8D]

Aldri likt å sove på magen. Liker å sove på siden. Men kjennes ut som jeg klemmer noe når jeg gjør det også^_^. Og hvis jeg ligger på rygg så blir jeg sulten og må tisse med en gang.

ORIGINAL: tone86

Jeg og[:)]

Jeg har ikke hatt noe problem og ligge på magen helt på slutten av svangerskapet heller jeg[:D]. 

havner automatisk på magen mens jeg sover, for det er eneste stillingen jeg er komfortabel i. Men da våkner jeg fort av at jeg får vondt, så er nok slutt på den moroa nå ja. Bruker derfor en pute mellom beina mens jeg ligger på siden for å ligge bedre nå

Sover på magen eller på siden.
Kunne ligge på magen hele svangerskapet sist jeg,men turte ikke i frykt for å skade gutten. Men vet egentlig ikke om det er farlig.Jordmoren var opptatt av at man ikke skulle ligge flatt på ryggen heller,så presset meg selv til å ligge på siden.

ORIGINAL: *englefjes*

Sover på magen eller på siden.
Kunne ligge på magen hele svangerskapet sist jeg,men turte ikke i frykt for å skade gutten. Men vet egentlig ikke om det er farlig.Jordmoren var opptatt av at man ikke skulle ligge flatt på ryggen heller,så presset meg selv til å ligge på siden.

derfor skal vi ikke ligge flat på ryggen:
livmoren begynner å bli så pass tung at det ligger press på blodforsyningen til morkaken.
vi har to store blodårer i ryggen, disse årene forsyner morkaken (dermed babyen) med næring.

Back
Topp