Sove på eget rom

Mamsen til 3..

Forumet er livet
Er det mange av barna som gjør det????

Ida flyttet inn på lørdag..
Hun sov til kl halv 4 første natten og fikk litt mat da og sov igjen til halv 8 på morgenen..
Men i natt var hun våken halv 1 og halv 3. Fikk kun mat halv 3 og sov da videre til halv 7..

har også løst å flytt ho over nu, men kan ikke gjør det før vi e ferdi å bygg ut [8|] vi treng rommet hennes te å lager alt mulig mannskit på [:'(]

ORIGINAL: aimste

har også løst å flytt ho over nu, men kan ikke gjør det før vi e ferdi å bygg ut [8|] vi treng rommet hennes te å lager alt mulig mannskit på [:'(]

Hehe lagre ting ja..
Vi har såååå mye rot her i huset!
Vi har 5 soverom.. 2av de er stu fulle av rot!
På det ene må jeg klatre oppå rotet..

Men håper dere får bydg på snart da,hvis ikke får du lage en liten plass til sengen hennes sammen med alt rotet[:)]

ORIGINAL: Ida11.07.07

Hehe lagre ting ja..
Vi har såååå mye rot her i huset!
Vi har 5 soverom.. 2av de er stu fulle av rot!
På det ene må jeg klatre oppå rotet..

Men håper dere får bydg på snart da,hvis ikke får du lage en liten plass til sengen hennes sammen med alt rotet[:)]

vi starte utbygginga den første uka i januar, å det kommer til å ta to uka me det utvendige.... det innvendige e æ usikker på.
men det e nu uansett ikke lenge te [:)]

Vi har planer å legge T inn på eget rom på nyåret ei gang...ho sover jo natta igjennom uansett....men synes det er så kosleig å høre ho puster og lage lyder[:D]så ho sover ennå hos oss...

har isje snøring ka ti jonas flytter inn på eget rom. e litt kos å han han ve siå av meg[:D] åsså e isje romme hans klart ennå, har ein mann så e sinnsykt sirup me å komma i gang me sine egne ting...[:@][:@][:@][:@]

Her må jentene dele rom, så tror vi må vente til hun sover hele natten!

Er veldig spent på hvordan det vil gå, for storesøster er som en makk i søvne. Hender at hun prater og gråter i søvne..

Nå har jeg bare en to roms leilighet så flytting på eget rom blir litt vanskelig[:D]
Må vel kjøpe større leilighet etterhvert, men håper jeg kan vente med det til hun er rundt tre år gammel[;)]
Tre roms leiligheter er dyyyyre[:o]

ORIGINAL: Malin_88

jeg har utrolig lyst til å legge ham påeget rom, men jeg må oppmange ganger til natta for å gi ham tutten eller litt av flaska før han roer seg igjen, så om han skal ligge på det andre rommet blir det jo nesten mer trim på meg enn søvn[&o]

Jeg opplevde det at Ida voknet så mange ganger om natten..
Men natt til lørdag sovnet min mann på sofaen og Ida sov jo så godt i sengen sin uten at pappan var i rommet.
Så jeg tror at mye av at barna vokner er pga lyder..
Hun sover mye bedre nå som hun ikke ligger inne hos oss..

marcus sover hele natten, fra kl 21 til 09 så ingen våkning for meg på natten men liker og ha han på mitt rom så han blir der ihvertfall til over sommeren.

Lea sitt rom er ikke klart enda, vi bruker det til å henge opp klær på + oppbevaring. Tror nok hun kommer til å flytte inn på eget rom til våren. Hver gang jeg våkner må jeg se ned i senga hennes, så det er nok jeg som ikke er klar for at hun skal på eget rom enda.

flytta selin til eget rom når hun var rundt 3-4 mnd, hun sover mye bedre der, hun slipper å høre på snorkingen til pappaen sin, jeg sover å mye bedre, hører ikke alle de små lydene hun lager mens hun sover

Snuppa vår har også fått eget rom ,fordi hun bare våkner når vi skal legge oss, og utover natten.
Så nå sover hun mye bedre, og jeg slipper å våkne opp til 6 ganger på en natt. Nå to ganger, er jeg uheldig av og til tre .Men bedre en 6 ganger hvertfall. Merker hu sover mye bedre, og jeg også. Hadde en tendens til å ligge å våke over henne og høre hver lyd hun laget. Så etter hu fikk eget rom så ble det mye bedre ja[:D]

Her sover hun på vårt soverom, det funker veldig fint hun reagerer ikke på lyder eller lys så vi kan stort sett gjør hva vi vil, hun sover like godt fordi om [:)] Syns det er greit å ha henne i nærheten når hun er så lita alikavel. Skal få eget rom på nyåret, vi skal pusse opp resten av huset da

Akkurat sånn har vi det og gitt......

Back
Topp