Stressaførstegangsmamma
Betatt av forumet
Nå er mini 8,5 mnd, og har sovet elendig de 2 siste mnd. Plutselig gikk det opp et lys at kanskje vi vekker hverandre. Så i natt er første natten på eget rom.
Ser ut til at hun syns det er helt topp, men jeg syns ikke det er så veldig kult… jeg sitter med angst oppetter øra og tankene kverner i hodet. Ikke bare det at jeg ikke kan høre hvert eneste åndedrag hun tar, men jeg elsker å kose med hun (jeg elsker samsoving, men ser mer og mer ut som om hun ikke gjør det, til min fortvilelse).
jeg har babycallen på fullt med video på rett attmed hodet mitt, men klarer fortsatt ikke finne roen.
Har undersøkt på nett ang sånne pustealarmer, noen som har erfaring med de?
Når lot du din mini ligge på eget rom?
rommet vårt og der hun ligger er forresten rett attmed hverandre, vegg i vegg
Ser ut til at hun syns det er helt topp, men jeg syns ikke det er så veldig kult… jeg sitter med angst oppetter øra og tankene kverner i hodet. Ikke bare det at jeg ikke kan høre hvert eneste åndedrag hun tar, men jeg elsker å kose med hun (jeg elsker samsoving, men ser mer og mer ut som om hun ikke gjør det, til min fortvilelse).
jeg har babycallen på fullt med video på rett attmed hodet mitt, men klarer fortsatt ikke finne roen.
Har undersøkt på nett ang sånne pustealarmer, noen som har erfaring med de?
Når lot du din mini ligge på eget rom?
rommet vårt og der hun ligger er forresten rett attmed hverandre, vegg i vegg