Sove på eget rom

Satinsky

Prinsemamma
På seksmånedersdagen til lillegutt, flyttet vi han inn på eget rom. Vi har ei god stund mistenkt at han våkner lettere fordi vi kommer og legger oss,og denne teorien er nå bekreftet:-). Han sover roligere enn noensinne, og får mat 1-2 ganger på natta. Legger seg kl 18-1830, og står opp 06. Spiser kl 00-01 og 04-05. Vi har babycall med video, så jeg ser han om natta, og det er godt for mammahjertet. Hele familien sover bedre:-) Flere som har flyttet babyen på eget rom?

Her har hun sovet på eget rom siden hun var 4uker

Fra BV -appen

Nei. Vi har kun et soverom... men det går fint en liten stund til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Han har sovet på eget rom siden han var knappe tre måneder.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi flyttet også gutten på eget rom fra han var ganske liten. Det funket supert en liten stund...Han la seg 21 og sov som regel alltid natten igjennom til 07, men etter han fylte 4mnd har han vært mye urolig på nattestid, når det sto på som verst var han våken HVER halvtime. De ukene var jeg i konstant zombietilstand :p nå er det litt bedre, men han våkner fortsatt mellom 2-4 ganger per natt og holder det gående ca 1/2-1time... Ingenting hjelper, han gråter bare helt utrøstelig :/ mange sier det blir bedre når de får fast føde, men hos oss hadde det motsatt effekt gitt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenker å legge han på eget rom snart, da han konsekvent våkner ti minutter etter jeg har lagt meg, antageligvis for han kjenner lukta og hører snorkinga mi :P har ei seng inne på d rommet han skal ligge, så får vi ligge litt innpå der hvis han blir urolig.. ;) liker å ha han ved siden av meg fra siste mating å til vi står opp jeg da ;) <3 babykosetid!

Sent from my iPad using BV Forum

Nei men skulle ønske det.. Har for tiden ingen soverom vi kan bruke, så vi sover på spisestua.. :p

Lillejenta ble født 22.08.13<3

Her og våkner hun kort tid etter vi legger oss. Så nå driver jeg å forbereder meg mentalt på at hun skal på eget rom. Sliter nok litt med det at hun ble helt blå et par timer etter fødsel så må jobbe litt med meg selv! Men om vi alle får en bedre natt så blir det bra. Hun er veldig sur de nettene hun har vært mye våken. Så birker som hun trenger mye og helst sammenhengende søvn for humøret sin del;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp