Sove på dagen

Jimsik

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg kjenner jeg blir veldig trøtt og sliten, og jeg må ha en liten powernap på ettermiddagen etter middag.

Er det flere som sover tidligere eller må lukke øynene litt iløpet av dagen?

Guuud jaa! Jeg føler meg som den pensjonisten.
Jeg er ufør da, men allikevel...
Jeg må sove litt etter at guttungen er sendt på skolen og frokosten er inntatt. Også sovner jeg kl seks når junior ser på Barne-TV...

Begynt og legge meg tidligere. Kjenner kroppen trenger mer søvn, Men våkner alltid midt på
Natta og er våken en liten stund før jeg dupper av igjen. :sleep011

Begynt og legge meg tidligere. Kjenner kroppen trenger mer søvn, Men våkner alltid midt på
Natta og er våken en liten stund før jeg dupper av igjen. :sleep011
Jeg og har begynt å legge meg tidligere. I går var jeg helt kjørt så jeg kasta inn håndklet klokka sju til sønnens store overraskelse :p

Prøver å skru av TV tidligere på kveldene og slappe av med bok i stedet. Jeg er drittrøtt, men får samtidig ikke sove :wacky:

Jeg la meg samtidig som barna i går ved 19.00 tiden , og sov helt til jeg skulle på jobb :p

Hadde trengt å sove, men med en 1 1/2 åring hjemme så går ikke det alltid, hun sover gjerne ikke annet enn ute på tur.

Jeg får heller legge meg litt tidligere på kvelden:)

Jeg er veldig trøtt, så passer dårlig med kveldsuke på jobben nå.

Jeg har nettopp sover i 2 timer, og knne tenkt meg å sove mer. Hehe...

Godt å se det ikke bare er jeg som må ta meg en blund. :P

Så langt ikke følt behovet for en blund, men jeg er mye trøttere enn jeg pleier å være, merker jeg. Hadde nok sovnet lett om jeg la meg ned :laughing002

Jobber 8-16 hver dag så ingen mulighet til powernaps, men kjenner jeg sliter med trøtthet på jobb, og ikke lenge etter vesla er lagt på kvelden før jeg også må legge meg

Jeg må sove på dagen. Enten før eller etter jobb. Samtidig er jeg stup trøtt om kvelden.

Jeg prøver å ikke sove på dagen, men kjenner jeg gjerne kunne sovet halve dagen. Begynner å slite veldig med nattesøvnen. Våkner flere ganger hver natt for toalettbesøk og snuing, og da ligger jeg lenge våken etterpå. :p

Huff, husker jeg kunne sovne hvor som helst i starten av min graviditet.
Sovnet opp til flere ganger når jeg var på lageret eller på do på jobb (heldigvis ikke alene på jobb). Helt håpløst!

Forrige svangerskap sov jeg hver ledige stund de første 12-13 ukene. Etter at junior ble født i september 2015 har jeg blitt allergisk mot å sove på dagen, uansett hvor trøtt jeg er :rolleyes: Kjenner jeg har behov for meg søvn allerede og legger meg gjerne samtidig med junior rundt 18.30 hver kveld. Ikke alltid jeg sovner da, men ligger i senga og slapper fullstendig av

Prøver å ikke sove på dagen for å ikke ødelegge nattesøvnen, men den er jo ødelagt uansett :P smerter, må tisse, det stikker i livmor? Svetter ihjel - u name it. Og vi har ikke rundet 12 uker en gang :P

Jeg er veldig trøtt om dagen, sovner hele tiden og kan sove hele ettermiddagen etter jobb og så legge meg igjen og sove hele natta :p Tøft med kveldsvakter på jobb :hilarious:

Er so trøtt eg også! Har lagt meg tidlig kvar dag. Klokka er 20:30 og eg føler eg rangler :hilarious: Trur eg må legge meg snart...

I dag sov minsten i 3 timer på formiddagen, jeg kunne virkelig trengt å sove selv, men våknet etter 30 minutter og bare såg på henne sove :dead:

Back
Topp