Sove på dagen.

jc

Gift med forumet
Hvor lenge og hvor mange ganger sover deres små på dagen?
Minien min sover så lite syns jeg. I dag 1.gang 30min, 2.gang 15 min og så en liten dupp på puppen en time før natta.
Om jeg triller så kan han sove lenge.. men kunne jo tenkt meg å fått gjort noe i huset;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Det er akkurat det samme her!
3 powernaps i løpet av dagen. Max en halv time. Før kunne hun sove mellom 1-2 timer.. Er det bare en periode kanskje..?

Hvor lenge og hvor mange ganger sover deres små på dagen?
Minien min sover så lite syns jeg. I dag 1.gang 30min, 2.gang 15 min og så en liten dupp på puppen en time før natta.
Om jeg triller så kan han sove lenge.. men kunne jo tenkt meg å fått gjort noe i huset;)

Sover han godt på natta el? Og hvordan er han å legge for kvelden? Snuppa kan bruke alt fra 15 min- 1 1/2 time på å sovne.. Hun er stort sett happy da og ligger og pludrer og turner i senga, men det tar tid ja..sovner hu kjapt våkner hu som regel etter 20-30 min. Og da er det på'n igjen..:)

Sover 3-4 ganger. Toppen ein time ein gang, men som regel bare rundt 20 min kvar gang. Kan sove lenger eine gangen vist han får sove på meg. Ei stund sov han lenge i vigna, men no er han begynna å våkne enten før vi er heime igjen eller rett etterpå. Håper det er ein periode, for det er vanskelig å få gjort nåke særlig. Men han sover veldig godt om natta, så er veldig heldig med det :)

Høres ut som vi har det ganske likt, så kanskje det bare er en periode.. Hu sover godt på natta her og, men varierer fra natt til natt hvor lenge. Noen ganger opp kl 02.00, noen ganger kl 05.00 og andre ganger 07.00.. Hu sovner med en gang hu blir lagt etter å ha spist heldigvis.

Han sover godt på natta og er lett å legge på kvelden. Sover som regel 12 timer, kanskje våken etter 10 timer for litt pupp. Så jeg er veldig glad for det!!!
Men får håpe det bare er en periode, siden dere andre også har det ganske likt.
Klarer ikke huske hvordan det var med storebror, men han sov i alle fall lengre...

Lillegutt våkner ca kl 7. Sovner da vi kjører storebror til bhg ca kl 8.30. Er våken til ca kl 10. Såver alt fra 3-4 timer :) så sover han en liten dopp rudt kl 17. (ca 30min) så sovner han for kvelden ca kl 19.30 :) har brukt og såvet hele natta... Men de siste dagene har han suttret mye gjennom natten..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her varierer det... om han sover i vugga eller på babygymmen er deg som regel halv times tid... om jeg triller kan det blu to timer... han har som regel to lurer om dagen... slik har det vært en stund.

Han brukte å sove godt om natta. Dvs kveldsmat kl åtte å til sengs etterpå å nattmat kl seks så sovne å står opp mella halv ni og ti... men de siste nettene har han sovet dårli å våkner ofte å vil ha smokken men kl halv tre tre tiden er det mat... å så våkner han kl sju igjen... så nå for tiden er det en stk trøtt mamma om pappa... er altid jeg som tar nattmatinga men er pappa som er nattgrettn...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her sover han hele natta (altså 10-11 timer uten mat), og bare dupper på max 30 min av gangen, 2-3 ganger i løpet av dagen..

Nå sover han på armen min, har sove ca 1 time til nå. Kjenner det i armen:confused::p
Tør ikke legge han over i vogna;)

Nå i det siste har frøkna mi vært sjuk,så hun har ikke spist så mye men sovet desto mer.Nå sover hun gjerne 1 1/2 time ca 3-4 ganger om dagen,pluss at hun sover hele natta. Men når hun er frisk,så har hun 2 hvileperioder på ca 1-1 1/2 time.

Her sover han 1 time om formiddagen og 1 time om ettermiddagen, og mer om vi triller tur :)

Back
Topp