Sove på dagen

Spireliten

Gift med forumet
Himmelbarn
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Februarhjertene 2025
Hvor sover barna deres på dagen? Må dere gå tur for å få dem til å sovne eller sover de i sengen sin? :)

Han sover i vogna si, utenfor huset. 2 dupper iløpet av dagen, begge varer i ca. 2 timer. Trenger ikke hjelp for å sovne

Sov både ute og inne, nå tuller hun så fælt om dagen, så heretter er det kun ute som gjelder, trenger ikke hjelp for å sovne, men våkner etter en 40 min, og da må jeg trille litt for å få henne til å sove igjen, da kan hun sove tilsammen 2 timer

i senga eller på sofaen sovne som regel ganske greit uansett hvor det er

Han sover ute i vogna 2-3 ganger om dagen, ca 4-5 timer til sammen. Jeg sluttet å trille ham i søvn for en uke siden, fikk det i hjemmelekse av dagmammaen hans..... Det har gått kjempebra, han gråter i maks to min før han sovner.

sovner på puppen, da legges han på seng eller i vogn inne.
går en liten tur, pleier å sovne greit av det.

ikke så lett å sovne uten verken pupp eller vugge vogn, men burde kanskje forsøke litt mer på å bare legge i vogna og stå å gynge litt for så å la ham sovne av seg selv. Har gått noen ganger..

Han her sover 2 ganger om dagen. Ofte en økt ute i vogna -legger han bare i vogna til fast tid så sovner han av seg selv. Andre gangen sover han ofte i sengen sin. Til sammen alt ifra 1-3 t dagen.

Back
Topp