Sove på dagen

Little beauty

Forelsket i forumet
Koss e d me dokkas 2 åringer nå? Sover de på dagen?
Her har snuppa sluttet å sove på dagen. Hun som har sovet så godt på dagen før.
Kanskje det har noe med at jeg er hjemme i permisjon og at hun får sove til hun våkner om morgenen.
Pleier å sove til 8.30 ca[;)]

Hun sover ca 1 time - halvannen i bhg. I helgene kan hun sove helt til 9.30 om morgenen, og da sover hun som regel ikke på dagen

Ca 1 1/2 time om dagen [:)]

vekkes etter 40 min i bhg.vurderer og kutte ned,siden hun ikke sovner før kl 20 på kvelden og våkner kl 6. zzzz

sover 45 i bhg - og virker å trenge det. sovner 20 på kvelden og oppe mellom 6 og 7. Vi har prøvd å kutte ut dagsovingen men eneste resultat var sur unge som sov like mye på natten[&:][8D]

Men jeg tror faktisk at det nærmer seg slutt på dette her også... er ikke alltid hun faktisk sovner på dagtid ibhg. Bare hviler[:)]

Tja....sover kanskje en time sånn ca hverdag,,,,,men.....tror hun selv tror hun ikke trenger denne søvnen noen som hun tar så JÆVLIG feil på!

Mammaen her trenger den lille pausen midt på dagen ....grøss...har en litt for aktiv unge[>:]

Har satt grensa på 1 time, og tror hun har godt av den ene timen.. [:)]

Vi slutta for du tre mnd kanskje. Grunnet at han kun hadde hvilt seg i flere uker. Da så jeg ikke vitsen lenger

ORIGINAL: KathMor

Og sover til 8-8.30[;)]

Men må bare spørre, hvem er du? Ny her? Alltid hatt det nicket? Noe jeg ikke har fått med med?

ORIGINAL: MeMyself

ja i bhg +- 1 time, heime stort sett 1 1/2, men kan faktisk opptil 2 1/2. Han treng det er så utrolig aktiv, går berre halvt i bhg og det merker eg dei dagane han er heime og da er det godt dei gongane dei faktisk sover samtidig. sovner rundt 7-8 om kvelden og er oppe 6-7 tida

ORIGINAL: KathMor

Hehe..neida e kje ny her..:) Har bare kje vert så aktiv på ei god stund..E ei jenta å 26 år fra karmøy..
Har ei jenta født i august 08..Fekk ein liten prins mai 10[:D] Så stolte av di to sjarmtrollå mine!!
Har hatt det litt travelt i dt siste pga kolikk, men nå e magevondten vekk å han e snille som et lam.

Sign. Bare han[;)]

Ida sover ca 1,5 timer på dagtid. Når hun skal i barnehagen, står hun opp kl 7, og i helgene en eller annen gang mellom 8 og 9...

ORIGINAL: Maddikensmamma

[:)]

Sign[:)]

Back
Topp