Sove om natten

Styrerfruen

Flørter med forumet
Hei alle sammen,
Er det flere som sliter med å få sove om nettene? Jeg finnes ikke trøtt når jeg først kommer meg i seng og blir liggende å vri på meg. Når jeg sovner kan jeg våkne utallige ganger gjennom natten. er 4+5 i dag, men han vært slik i litt over en uke

Jeg hadde en MA i august og merker at denne gangen klarer jeg ikke helt få et forhold til at jeg faktisk er gravid igjen.. håper virkelig det går denne gangen og at jeg blir litt mer avslappet og klarer å glede meg jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer

Ønsker dere alle en fin dag!

Last edited:
Ja, har det sånn nå. Trodde det bare var fordi vi er hos svigersog har kjip seng, men i går klarte jeg ikke sovne før 3..! La oss uvanlig tidlig også, litt over 10..
Mye vondt i ryggen, så jeg har våkna 100 ganger for å snu meg de siste nettene :hungover:

Jeg sover også veldig dårlig om nettene nå.. skikkelig slitsomt, føler meg som et vrak på jobb..

Samme her. Går rundt som en zombie hele dagen og er så trøtt, men får ikke sove når jeg legger meg. Heldigvis er det ferie og jeg har kunnet sove litt frempå. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå når jeg skal på jobb igjen..har hatt ferie fra og med lille julaften:bag:

Merker det kan bli interessant med jobb igjen etter ferien nå. Tidlig opp uten særlig med søvn og full fart på jobb. ikke kan man bøtte ned med kaffe heller:dead:
Egentlig et jeg et morgenmenneske til tusen, men det endret seg fort nå:D

Har slitt med det samme, men i går lastet mannen ned en meditasjon/søvnapp, som hjalp meg med å sovne ihvertfall :) Har riktignok våknet like mye allikevel, men det var utrolig godt å slippe å ligge å ikke få sove i går kveld :) Kan være verdt et forsøk!

Sliter også med å få sove om nettene. Selv om jeg sover litt frampå og får nok søvn så føler jeg meg konstant trøtt:hungover: Kommer kanskje av at jeg våkner opp flere ganger på natten. Så kan bli spennende å begynne på jobb igjen:D

Jeg våkner også mange ganger hver natt av mage/ryggsmerter og toalettbesøk! Veldig kjedelig..

Fikk sove 1 time sammenlagt i natt, fy så slitsomt! Hvorfor er det slik egentlig?

Jeg har også slitt med søvnen, kan ikke huske at det var sånn de andre gangene. Jeg sovner ganske fort, men våkner etter 2-3 timer og så blir jeg liggende våken. Søvn har liksom aldri vært noe problem for meg, hehe

Back
Topp