sove om natten

blåøyd

Betatt av forumet
Noen som klarer det enno i det hele tatt? :/

Jeg sliter seriøst med å sove,kroppen min bare tillater det ikke!!
sover med en stor pute70x90 og kan nesten kalle det sittende.45-1.5 time søvn for så og vokne og armene er helt dovnet bort og 2-4 timer våkentid er et faktum,i natt var jeg våken fra 02-08.men sov da godt fra 09-11.15.

GLEDER meg til å ha kroppen for meg selv igjen,så det går no ann og ligge vannrettet igjen om ikke annet.
Dagens klage fra meg :P

Jeg sover ikke :P
Har heist opp både ryggen (til nesten sittende) og beinenden så jeg ser ut som en koma-pasient eller noe :P MÅ ligge på venstre siden pga. kvalme og oppstøt (da får jeg minst) men når jeg ligger på venstre så napper det i den ene nerven som babyen presser mot og det gjør så jææææææææææ*lig vondt så jeg bruker ca 25 minutter på å snu meg til siden + nye 25 minutter for å komme meg opp fordi hele magen skriker pga. de helsikes nervene. Merker det på begge siden (det kjennes ut som hold pluss nåler eller noe i sidene) men på venstre siden er det som sagt vondt.
Dessuten flyr jeg jo på do hele natta så om jeg gjerne holder på å sovne våkner jeg til med et rykk fordi baby dytter på blæra mi så jeg må opp igjen...

Tipper jeg har ca 2 timer søvn hver natt.

Jeg sover forholdsvis greit, men er oppe syvhundre ganger for å tisse. Våkner stiv og vondt overalt, men det går seg til.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Sover stort sett hele natten om ikke det kommer en liten gutt inn på rommet eller jeg plutselig må på do. Ikke alle netter jeg er det. MEN må jeg ut av sengen for å gå på do bruker jeg gjerne 3 timer på å få sove igjen :(

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Back
Topp