Er det noen "regler" for når man bør slutte å sove på magen? Jeg har ikke fått så stor mage enda, og det er ikke ubehagelig å ligge på magen, men vil ikke ligge på den hvis det kan være farlig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen "regler" for når man bør slutte å sove på magen? Jeg har ikke fått så stor mage enda, og det er ikke ubehagelig å ligge på magen, men vil ikke ligge på den hvis det kan være farlig..
Det er det eg har lært ogMener det skal være helt trygt så lenge det føles behagelig for deg![]()

Ja, så video fra BBhugme folka, hvor de knytte endene sammen og så la man den i senga som en smultring man kunne legge magen ned i. Tror ikke helt det hadde fungert over natta for meg akkurat, men kan vært greit for litt avlastning i ny og neHvis ikke du syns det er ubehagelig eller merker at babyen syns det er ekkelt så skal du nok bare ligge på magen[emoji1] så en plass at man kunne bruke BbHugMe senere for å ligge på magen.
Ja, så video fra BBhugme folka, hvor de knytte endene sammen og så la man den i senga som en smultring man kunne legge magen ned i. Tror ikke helt det hadde fungert over natta for meg akkurat, men kan vært greit for litt avlastning i ny og ne![]()
Sover stort sett ikke på magen selv, skjønner ikke helt at folk liker det...Jeg har ingen erfaring med å ligge på mage, det kan jeg rett og slett ikke fordra[emoji13] så jeg vet ikke hvordan det er i praksis med bbhugme. Så bare smultringen og tenkte at det så lurt ut. Bla for avlastning som du sier[emoji4] kanskje hvis man bygger opp med puter både under hodet og bekkenet/bena i tillegg så vil det bli bedre?