Sove og ligge på magen

Aprilbaby❤️

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Er det noen "regler" for når man bør slutte å sove på magen? Jeg har ikke fått så stor mage enda, og det er ikke ubehagelig å ligge på magen, men vil ikke ligge på den hvis det kan være farlig..

Er det noen "regler" for når man bør slutte å sove på magen? Jeg har ikke fått så stor mage enda, og det er ikke ubehagelig å ligge på magen, men vil ikke ligge på den hvis det kan være farlig..

Mener det skal være helt trygt så lenge det føles behagelig for deg :-)

Mener det skal være helt trygt så lenge det føles behagelig for deg :-)
Det er det eg har lært og :)
Begynner å bli vanskelig her i gården da, når eg ligger på magen, trykker den på blæra og eg kjenner meg tissetrengt, selv om eg akkurat var på do.... + at puppene er vonde å ligge på....

Naprapat hadde "mammapute" da, med hull til mage og pupper [emoji4] sykt digg! [emoji4]

Jeg sov på magen helt til det begynte å bli ubehagelige. Regelen rundt dette er at man skal lytte til kroppen.

Finnes ikke farlig, men er det ubehagelig så gjør man jo ikke det. Det frarådes å ligge for mye på rygg etterhvert :)

Hvis ikke du syns det er ubehagelig eller merker at babyen syns det er ekkelt så skal du nok bare ligge på magen[emoji1] så en plass at man kunne bruke BbHugMe senere for å ligge på magen.

Sov på magen veldig lenge sist, siden jeg kun fikk liten mage. Blir bok ikke like lenge denne gang. Men sover på magen ennå[emoji5]

Sover og ligger mye på magen men merke godt at det gjør mest vondt i korsryggen etterpå:arghh:
Kjøpte meg bbhugme pute for å ligge på magen senere men vist ryggen fortsette å gjøre vondt så blir ikke det aktuelt:shifty:
Men trur nok du kan ligge på mage til du ikke klarer merxsmile5

Hvis ikke du syns det er ubehagelig eller merker at babyen syns det er ekkelt så skal du nok bare ligge på magen[emoji1] så en plass at man kunne bruke BbHugMe senere for å ligge på magen.
Ja, så video fra BBhugme folka, hvor de knytte endene sammen og så la man den i senga som en smultring man kunne legge magen ned i. Tror ikke helt det hadde fungert over natta for meg akkurat, men kan vært greit for litt avlastning i ny og ne :)

Ja, så video fra BBhugme folka, hvor de knytte endene sammen og så la man den i senga som en smultring man kunne legge magen ned i. Tror ikke helt det hadde fungert over natta for meg akkurat, men kan vært greit for litt avlastning i ny og ne :)

Jeg har ingen erfaring med å ligge på mage, det kan jeg rett og slett ikke fordra[emoji13] så jeg vet ikke hvordan det er i praksis med bbhugme. Så bare smultringen og tenkte at det så lurt ut. Bla for avlastning som du sier[emoji4] kanskje hvis man bygger opp med puter både under hodet og bekkenet/bena i tillegg så vil det bli bedre?

Jeg har ingen erfaring med å ligge på mage, det kan jeg rett og slett ikke fordra[emoji13] så jeg vet ikke hvordan det er i praksis med bbhugme. Så bare smultringen og tenkte at det så lurt ut. Bla for avlastning som du sier[emoji4] kanskje hvis man bygger opp med puter både under hodet og bekkenet/bena i tillegg så vil det bli bedre?
Sover stort sett ikke på magen selv, skjønner ikke helt at folk liker det...
Men uansett tenkte jeg at hovedproblemet var at man etterhvert vil bytte stilling, og da er den smultringen veldig i veien.
Våkner opp med puta mi (ikke i smultringform) på de merkeligste stedene. Er sjeldent jeg fortsatt ligger med den når jeg våkner for å si det slik :D

Sov som vanlig sist ganske lenge - og eg la på meg 27kg+ og var full i vatn. Låg sånn på sida/delvis på magen med øverste for bøyd om du skjønna [emoji23]

Back
Topp