Sove natten gjennom *inspirert*

• Trådstarter Trådstarter Kickie
  • Opprettet Opprettet
K

Kickie

Guest
Ble litt inspirert av tråden om erfaring med Dr. Largo.

Når kan man egentlig forvente at den lille håpefulle skal sove natten gjennom?
Lille R har til dags dato ikke sovet gjennom en eneste natt, og jeg kan vel telle på en (kanskje to) hende de nettene han bare har våknet en gang.

Jeg stresser ikke med dette, men lurer på hvilke erfaringer dere har.

Hun sover ennda ikke natten gjennom[&o]

Venter i spenning, hun er 2 år.. [;)] Alle barn er forskjellige, og man kan ikke forlange/forvente at de skal sove natta igjennom. Blir samme som å si at alle barn på 6 år skal lese..

Har ikke sovet natta gjennom enda..

Jeg mener man ikke kan forvente det før barnet er over 2 år gammel... Hvis man forventer at barnet skal sove natten rundt før de er fylt 1 år så må man regne med å bli skuffet.

første snuppa sov godt fra begynnelsen av,så vi var heldige der.nr 2 sov ikke en hel natt før hun var nesten to.altså for et halv år siden ca.og når hun begynte å sove natten igjennom.begynte stresøster å tulle hver natt og gjør det enda.

konklusjon:jeg har gitt opp å få demtilå sove hele natten.det kommer opp stadig nye ting å slik er det vel bare å ha barn.

kansje vi får oss en god natts søvn om 10-11 år.da er di i tenårene og deter vel det tenåringer gjør.sover!aaaaah det skal bli deilig.men da er jeg så innkjørt på våken netter at jeg sikkert ikke får sove.[8|]

altså:sov før du får barn for det er ingen vei tilbake!!!![:D]

ORIGINAL: Rara

Har ikke sovet natta gjennom enda..

Og han er 2.5 år

Elsdte var 9 mnd når hun gjorde det og yngste var 6 mnd

Storesøster gjorde det ikke før hun var ca året,mens lillesøster gjorde det fra hun var 1 mnd

Eldste var 7 uker når han sov natten gjennom
minste var rundt 8mnd

Min gutt sov gjennom fra han var 7 uker[:D] og forventer[8D] det samme med den den nye babyen[;)]

På HS og i bøkene jeg har lest står det at man kan forvente det rundt ett års alder.
Med trykk på KAN.
Vi var heldige og hadde hele netter (12-13 timer) fra han var 9 mnd. Før det sov han videre etter nattmåltidet.

Edit: dette med 1 år og søvn har jeg bare hørt, altså! Det er garantert ikke normen [:)]

Min lille snuppe begynte å sove natten igjennom når hun var 2mnd, fikk helt sjokk da jeg våknet klokken 8 en morgen og hun sov enda..
Det har jo vært netter etter det hun har fått mat, men sjeldent...  

6 uker
ORIGINAL: *Linnie*

Hvis natta igjennom betyr 5-6 timer, så gjorde han det når han var 6 uker faktisk. Da sov han fra 23 på kvelden til 5 på morran (så pupp, og sov noen timer til)
Siden har han sovet natta igjennom med unntak av når han har vært syk eller får tenner[:)]
Sover fra 19-20 på kvelden til 07-09 på morran nå.

[:'(][;)]

Back
Topp