sove med lyset på!

Heidileidy

Glad i forumet
Leo har i det siste blitt veldig opptatt av om det er farlig når det er mørkt. Vi kikker ut vinduet, og han spør " er det farlig?" Jeg svarer, nei det er bare mørkt, vi ser ikke så godt.
Og i tillegg har han begynt å ville sove med lyset på. Ikke godt nok med nattlampe, han skal ha flombelysning. Akkurat det med flombelysning er kanskje bare at han skal ha viljen sin der og da, men han er nok blitt litt mørkeredd tenker jeg. skrur av lyset når han har sovnet, og har heller lyset på i gangen og åpen dør.
Flere som har barn som skal ha det veldig lyst når de sover?

Tror det er ganske typisk for alderen, de har begynt med mange uvante drømmer. Eldstemann begynte i 2 års alder med å ville ha døren oppe, rundt 3 år skulle han ha lys på også. Sebastian har begynt å ville ha døren oppe nå han også

Vi har alltid hatt en sånn nattlampe på, og det går fortsatt greit. Kan også synes ting er skummelt, men har ikke begynte å kreve mer lys eller døren oppe. 

Tobias må alltid ha nattlyset på til han sovner... [:D]

Kjenner meg veldig igjen i dette, Emilie er også sånn. Plutselig skulle døra stå på vidt gap når hun la seg. Hun er også blitt veldig og plutselig opptatt av spøkelser og monster, hun snakker om det hele tida i perioder. Har sagt til henne at de ikke finnes på ordentlig, bare i bøker og på film, og da roet det seg litt, hehe. Er nok alderen ja, drømmer og en fase de skal igjennom[:)]

her holder det med nattlampe da,men den må være på![:)]

Back
Topp