Sove "lenge"

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Jeg sover ikke "lenge" lengre. I dag var jeg stor fornøyd. Sov til kvart på 8... var ikke like kult da det plutselig stod to elektrikere og en rørleger. XD

Min kjære ringte kl 8.15 på morgningen, med 7 t tidsforskjell så tenkte han ikke på at han ringte litt tidlig:/ men lå egentlig bare å prøvde å sove videre i sengen...

Uffda, de kom vel ikke inn mens du sov? :o
Dem gjorde heldigvis ikke det. Var elektrikeren som kom først til døra. Tror ikke han husket koden han fikk tildelt. Men hadde det vært rørleggeren så hadde han gått rett inn. For det er avtalen. Vi bare trodde ikke dem skulle komme så fort tilbake. Og i allefall gi beskjed.

Var bare litt komisk

Dem gjorde heldigvis ikke det. Var elektrikeren som kom først til døra. Tror ikke han husket koden han fikk tildelt. Men hadde det vært rørleggeren så hadde han gått rett inn. For det er avtalen. Vi bare trodde ikke dem skulle komme så fort tilbake. Og i allefall gi beskjed.

Var bare litt komisk
Bra han hadde glemt koden da. ;) Og at de faktisk kom tidligere enn dere hadde trodd var vel også bra sånn sett? ;) (har lest at du har opplevd at de ikke kom når de skulle)

Sovna to i natt, våkna mange ganger i løpet av natta og våkna lys våken kl 7.00 klarer ikke sove lenge eller ta igjen tapt søvn om morgenen lenger, fryktelig frustrerende. Så i dag går jeg rundt i en zombitilværelse, so jeg har gjort i lang tid nå :P skulle bare ønske jeg kunne få én natt med 7-8 timers søvn!

Det er lenge i min verden og.
Jentungen på 6 år våkner mellom 04.20 og 05.50 :confused:
Huff! Såå tidlig! Legger hun seg veldig tidlig eller er hun bare en morgenfugl?

Huff! Såå tidlig! Legger hun seg veldig tidlig eller er hun bare en morgenfugl?
Hun legger seg kl 8 som er helt perfekt for en 6 åring. :)
Hun er nok bare morgenfugl. :)
Har forsøkt å flytte leggetiden både fram og tilbake, men hun våkner til samme tid om hun er oppe halve natten også. :/

Hun legger seg kl 8 som er helt perfekt for en 6 åring. :)
Hun er nok bare morgenfugl. :)
Har forsøkt å flytte leggetiden både fram og tilbake, men hun våkner til samme tid om hun er oppe halve natten også. :/
Huff da, hehe. Men er hun stille da eller vekker hun deg med en gang?

Huff da, hehe. Men er hun stille da eller vekker hun deg med en gang?
Gjett 3 ganger :p
Full fart! Enten så kommer hun å spør hva klokka er (enda hun har vekkeklokke)
Eller så er det full konsert med sang og mindre vakkert pianospill. Eller så leker hun i senga med ting som lager gjenlyd i veggene :p
Men hun vekker oss alltid før klokka. :/

Back
Topp