Jeg sover ikke "lenge" lengre. I dag var jeg stor fornøyd. Sov til kvart på 8... var ikke like kult da det plutselig stod to elektrikere og en rørleger. XD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dem gjorde heldigvis ikke det. Var elektrikeren som kom først til døra. Tror ikke han husket koden han fikk tildelt. Men hadde det vært rørleggeren så hadde han gått rett inn. For det er avtalen. Vi bare trodde ikke dem skulle komme så fort tilbake. Og i allefall gi beskjed.Uffda, de kom vel ikke inn mens du sov?
Bra han hadde glemt koden da. Og at de faktisk kom tidligere enn dere hadde trodd var vel også bra sånn sett? (har lest at du har opplevd at de ikke kom når de skulle)Dem gjorde heldigvis ikke det. Var elektrikeren som kom først til døra. Tror ikke han husket koden han fikk tildelt. Men hadde det vært rørleggeren så hadde han gått rett inn. For det er avtalen. Vi bare trodde ikke dem skulle komme så fort tilbake. Og i allefall gi beskjed.
Var bare litt komisk
Det er lenge i min verden og.Her sov ungene helt til 07.20 i dag. Det er lenge i min verden
Gjorde ikke noe at dem jom. Bare litt flaut og komisk xDBra han hadde glemt koden da. Og at de faktisk kom tidligere enn dere hadde trodd var vel også bra sånn sett? (har lest at du har opplevd at de ikke kom når de skulle)
Huff! Såå tidlig! Legger hun seg veldig tidlig eller er hun bare en morgenfugl?Det er lenge i min verden og.
Jentungen på 6 år våkner mellom 04.20 og 05.50
Hun legger seg kl 8 som er helt perfekt for en 6 åring.Huff! Såå tidlig! Legger hun seg veldig tidlig eller er hun bare en morgenfugl?
Huff da, hehe. Men er hun stille da eller vekker hun deg med en gang?Hun legger seg kl 8 som er helt perfekt for en 6 åring.
Hun er nok bare morgenfugl.
Har forsøkt å flytte leggetiden både fram og tilbake, men hun våkner til samme tid om hun er oppe halve natten også. :/
Gjett 3 gangerHuff da, hehe. Men er hun stille da eller vekker hun deg med en gang?
Jøye meg. ..hver dag? Vi har det sånn i perioder, men da blir jeg helt ødelagt...Det er lenge i min verden og.
Jentungen på 6 år våkner mellom 04.20 og 05.50
Jepp! Men på hverdager kommer hun ikke inn før 6.30Jøye meg. ..hver dag? Vi har det sånn i perioder, men da blir jeg helt ødelagt...
Jaja...du er kanskje vant til det?Jepp! Men på hverdager kommer hun ikke inn før 6.30
Ja jeg er nok det. Våkner tidlig selv. Jeg sover veldig lett. :/Jaja...du er kanskje vant til det?
Får håpe det blir bedre!Ja jeg er nok det. Våkner tidlig selv. Jeg sover veldig lett. :/