Sove lenge og mye!

*Solstråle*

Glad i forumet
Hei, er det flere som har det som meg her inne?
Jeg kan sove 10-12 timer hver natt, bare avbrudt av en liten toalett tur en gang eller to. Men jeg er fremdeles trøtt når jeg står opp om morgenen.
Ganske plagsomt, blir liksom aldri helt uthvilt.
Hvordan skal det gå når babyen kommer!!!!!!!!

har det akkurat som deg...bare at jeg må sette på alarmen i 5-6 tiden sånn at jeg våkner å går på do..for ellers klarer ikke jeg å sove noe lenge..da våkner keg skikkelig tidlig av at jeg verker i ryggen fordi jeg må sånn på do!hehe..er for trøtt til å stå opp på do ellers..

Hehe....... det hørtes jo enda mer slit ut en jeg har det!!!!!!!
Er så utrolig glad jeg slipper lyden av vekkerklokken i tillegg [:D]

ja,det er slitsomt..men jeg får jo sove lenger når jeg har vært oppe på do så..[:D]
høres sikkert litt teit ut å måtte sette på klokken for å klare å stå opp for å gå på do men..sånn er det nå bare![;)]

ORIGINAL: knotten

Hei, jeg har det også sånn som deg. Jeg er i dag 8+2. Jeg sover et par timer etter middag og legger meg for kvelden rundt 21-22 da sovner jeg med en gang.. hehe...

Du får satse på at du får en like trøtt baby! Jeg er også trøtt hele tiden, og jeg har såvidt begynt på svangerskapet mitt... Men jeg sov også hele tiden som baby, så jeg satser på å overføre sovegenet til babyen min[:)].

Trøtt som en dupp hele tiden, men jeg får dessverre ikke sove - jeg kan ligge våken i tre timer før jeg sovner, eller jeg kan våkne midt på natten og ligge våken i noen timer... når morgenen kommer er jeg helt død... og ikke klarer jeg å sove på dagen heller (bortsett fra når jeg satt og duppet av under en forelesning i forrige uke). Går rundt som en zombie... Godt med helg da, så jeg kan sove lenge!

jeg var også fryktelig trøtt i begynnelsen av svangerskapet..ville sove hele tiden..
er egentlig sånn enda..men sover ikke mye fordi!

Jeg kan veldig mye om søvn fordi jeg har gått til behandling for søvnløshet. Det er faktisk sånn at man føler seg trøtt om man sover for mye. Det er fordi kroppen egentlig ikke har behov for de siste timene med søvn og man derfor føler seg tung i hodet når man endelig står opp. Det vanlige er at hvert menneske trenger mellom 6-9 timer søvn, alt utover det er unormalt. Prøv å stå opp etter 9 timer søvn og se om du føler deg bedre.

Det er dessuten viktig at det ikke er forstyrrelser i form av lyder eller lys i soverommet, det forstyrrer søvnkvaliteten og kan bidra til at man ikke føler seg uthvilt når man våkner.

[;)]Jeg er oppe 4-5 ganger om natten for å gå på do..og jeg må gå over gårdsplassen for å komme på do..
Legger meg i 23 tiden og klarer ikke sove lenger enn til 7 da har jeg så vondt i hoftene at  jeg nesten ikke kommer opp..Gleder meg til å slippe de vonde hoftene jeg

Jeg har blitt ett skikkelig sove-dyr!! [:-]

Jeg sover 10-12 timer jeg også. Åsså våkner jeg 2 ganger hver natt for å gå på do, er alltid kynnere som presser på blæra så jeg må tisse. [&:]

Hvis jeg sover bare 8-9 timer så slokner jeg på sofaen utpå formiddagen og sover 2-3 timer der også.

Ikke så rart at vi trenger mer søvn da, vi driver jo faktisk å produserer en liten baby i magen vår. [:)][:)]

jepp,er nok mye soving her også.legger meg i 11 tida. sover til kl 5 om natta(bare avbrutt av en tissepause el 2).da våkner jeg og greier ikke sove før sånn i 7 tida igjen.står opp rundt kl 9-10 og er forferdelig trøtt enda...

du er nok ikke alene..[:)]
blir aldri helt våken.kan sove hele døgnet hvis det hadde vært opp til meg[:)]

Back
Topp