Sove i vogn på natten?

Lillehvitveis

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Det har seg sånn at vi skal besøke familie i helgen som kommer, og det blir da to netter. De vi besøker har ikke barneseng, reiseseng e.l.
Vi har ikke kjøpt reiseseng enda, fordi vi kun har prøvd en foreldrene mine har stående på hytta, som mini hatet å ligge i. Så det frister ikke å kjøpe det kun for denne helgen.
Vi tenkte kanskje han kunne ligge i vognen kun de to nettene. Vi tar med en ekstra dyne som han kan ligge på, som gjør at det blir mykere og mer behagelig for han. Noen som har erfaring eller meninger?
Han sover kjempegodt i vogna på dagtid, så det jeg vel egentlig lurer på, er om det er greit å sove der en hel natt.
Han kan evt. Ligge i mellom oss i senga, men det er han ikke vant til, så det spørs om ikke han våkner av det..
 
Lille her sov ca. en halv natt i vogna og andre halvdel i senga med oss (fordi jeg er for trøtt og sovner mens jeg ammer han så jeg får aldri lagt han tilbake [emoji23]) for noen uker siden, var ikke noe problem det. Virket ikke som han sov noe dårligere der enn andre steder [emoji4] Vi bruker sportsdelen på vogna til vanlig, men hadde med bagdelen som han sov i. [emoji5]️
 
Hvis dere bruker sportsdel og lar ham ligge i den hører jeg gjerne etterpå hvordan det har gått lillehvitveis! [emoji6] Vi gjorde det mye før med dypdelen, men ikke testet med sportsdelen ennå og lurer selv.. [emoji14]
 
Vi gjorde det når vi var på ferie i london, iallefall første del av natta. (Var der ungen ville roe seg)
 
Frem til nå har mini sovet i vogna når vi har vært på hytta, altså ganske ofte. Har gått veldig greit. Nå et han såpass stor at jeg tenker det er alt for trangt for han, så jeg har laget sengeplass til han på gulvet i påvente av at vi blir ferdig med utbyggingen.
 
Litt skeptisk. Vår gutt ligger mye på siden og hadde nok sovet dårlig i vogna.

Hva med å sove på en madrass på gulvet?
 
mi sov hele spaniaturen vår i vognen sin. funket supert. hadde med tynn dyne og en tynn madrass jeg la i.
 
Back
Topp