Sove i vippestol

Krølla82

Forumet er livet
Her har vi en vippestol med vibrering fra fisher price. Når han er kjempe survete og ikke noe anna hjelper så funker det å sett han i den med vibreringa på og da sovner han,men så sies det jo at de ikke skal sitte for mye i vippestolene. Denne vi har er ikke bratt i ryggen han ligge nesten helt i den. Er bare litt vinkel, men mye mindre enn i bilsetet feks. Er det da noen fare at han sover i den? Han ligger masse på gulvet og på magen ellers så han sitter jo ikke i den stolen hele dagen liksom.

Går vel greit så lenge det ikkje er så lange perioder han sover der! Kanskje du kan prøve å la han sove der til han sover skikkeli godt, å så flytte han over i seng?

Lykke til [:D]

Gjør ingenting så lenge de sover.. 

ORIGINAL: Sicily

Gjør ingenting så lenge de sover.. 

Nei er det jeg tenker også at sover de har de ikke vondt. Og er jo ikke snakk om flere timer i strekk liksom. Jeg  har prøvd å flytte på han etter han har sova,men da vokner han med engang.

ORIGINAL: svimsen

det går nå greit det, den vi har av samme merket er i alle fall veldig lav i ryggen, så babyen ligger jo nesten oppi der, og så lenge di er mye ute på gulvet ellers, skader det jo ikke med en hvil i stolen med vibrasjon på, det har i alle fall mine gjort mangeganger

Ja ikke sant, det er jo nesten så de ligger. Og om han ligger i fanget mitt får han jo også litt vinkel på ryggen.Ligger jo ikke dønn flatt da eller. Da lar jeg han få sove der om han vil det.[:)]

det gjør ingenting så lenge han får ligge på gulvet i tilegg[:)]

Back
Topp