Igår var vi mye på farten ettersom mamma er på besøk. Lillegutt hadde både sovet og spist dårlig hele dagen, og hadde vært gaaanske surken. Han sovnet i bilen på tur hjem fra kjøpesenteret. Han hadde på seg ullbody, ullstrømpebukse, ull-strikkajakke, ull-strikkabukse, ullvotter, strikka-lue og ullsko. Da vi kom hjem mente tullemannen og mamma at vi bare kunne la han sitte i bilen å sove. [:-][:-] Jeg mente dette IKKE var greit, selv om det var - 0.5 grader ute og bilen stod i skyggen rett ved inngangsdøra. Jeg gikk likevel med på det, og la et nøstebarnteppe over han, rullet det motsatte vinduet noen cm opp og la babycallingen ved siden av ham.
Det gikk jo helt fint, og han våknet etter ca en halvtime.
Meeeen...... jeg fikk en slik "harry" følelse av det hele [8|] Sånn "gjør man jo bare ikke" [8|] Hadde JEG gått forbi bilen til feks, leieboeren min og jeg hadde sett at hennes 2,5 mnd gamle baby lå å sov alene ute i bilen, så hadde jeg reagert! [:o]
Opinions anyone?
Det gikk jo helt fint, og han våknet etter ca en halvtime.
Meeeen...... jeg fikk en slik "harry" følelse av det hele [8|] Sånn "gjør man jo bare ikke" [8|] Hadde JEG gått forbi bilen til feks, leieboeren min og jeg hadde sett at hennes 2,5 mnd gamle baby lå å sov alene ute i bilen, så hadde jeg reagert! [:o]
Opinions anyone?