Sove i bhg

SHS

Elsker forumet
Hva har ungene rundt seg når de sover i bhg? Pose, dyne, teppe, skinn, eller annet?

hahahaha....... jeg tolka det som et innlegg om oss mammaer som sover i bh......................
for meg er forkortelsen for barnehage nemlig bhg (lærte den forkortelsen på skolen en gang)......[;)]

nå har hun teppe.. er jo ikke kaldt enda..
når det blir kaldere tar vi frem voksiposen.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

hahahaha....... jeg tolka det som et innlegg om oss mammaer som sover i bh......................
for meg er forkortelsen for barnehage nemlig bhg (lærte den forkortelsen på skolen en gang)......[;)]

ORIGINAL: 3barnsmor*30

Signerer denne

Her har hun bare et teppe rundt seg foreløpig. Er ikke så kaldt enda. Men er nok ikke så lenge til vi tar frem vognposen [;)]

aaaaaaaaaner ikke, sikkert et teppe eller en dyne[8D] 

Vi har byttet til dunposen i vogna i bhg, så ligger hun på lammeskinn inni der (får ikke sove uten skinnet sitt). De justerer hva hun har på av klær i forhold til tempen ute, tror hun ofte bare sover i strømpis, body og jumper nå for tiden.

Back
Topp