Sove i babyzen yoyo

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Vi ska på tur til Danmark i sommer. Snuppa er da 7,5 mnd. Vi har Simo men tar jeg med den så får vi ikke med NOE bagasje :P så jeg vurderer å forsøke å leie meg babyzen yoyo. Men jeg er så usikker på om hun virkelig kan sove 3 dupper pr dag i den vogna? Hvor oppreist er den egentlig? Hun sover best på siden også.. Men det går jo ikke i den vogna...
Noen andre glupe ideer?

Skal dere kjøre? Hva med babyjogger city elite eller noe lignende? Vi har den og den tar lite plass og er en veldig god vogn til soving :)

Vi hadde med babyzen på ferie når mini var 5 mnd, hun sov som hun pleier i den, og storkoste seg ellers i vognen. Ingen problem!

Vi hadde med babyzen på ferie når mini var 5 mnd, hun sov som hun pleier i den, og storkoste seg ellers i vognen. Ingen problem!

du har ikke bilde av den i hvilestillingen?

Skal dere kjøre? Hva med babyjogger city elite eller noe lignende? Vi har den og den tar lite plass og er en veldig god vogn til soving :)

vi er ikke på jakt etter ny vogn, men eventuelt ei lita trille som babyzen yoyo... men vurderer aller mest å forsøke å leie den for 1 uke. Er så sjeldent vi har bruk for annet enn simo vogna uansett..

Jeg har nettopp vært i New york, vi hadde med oss babyzen yoyo! Lille sov masse i vognen :) hun er 10 mnd!

Back
Topp