Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Min HS har ikke sagt noe. Men, psykologen på helsestasjonen mente det var veldig viktig at babyen fikk et større nettverk og fikk overnatte hos f.eks besteforeldrre. hun var tydelig veldig uenig med meg som velger å la barna overnatte borte minst mulig. Lurer på om hun nettopp var blitt bestemor selv, for hun tok det personlig at jeg heller vil ha barna hjemme. Så psykologen har sagt - så tidlig som over hodet mulig - når babyen klarer seg uten mat fra mor da, naturligvis[;)]
Daniel har sovet hos hver av besteforeldrene sine mange ganger[:)] Første gangen var han 2 måneder.. Har ikke snakket med de på helsestasjonen om det.. Men jeg ser på det som en positiv ting[:)] Vil at han skal ha en nært forhold til familien sin..
min HS mener det er opp til hver enkel forelder å bestemme når de skal sove borte...
vil man ikke så gjør man det ikke...
hun sa det står ikke noe i boka om den saken siden det er en vurderings sak for foreldrene...
Vår helsesøster har ikke sagt noen ting om det der, men det er sikkert fordi han er nr. 3.
Det er faktisk et lite minus med det for HS tar for gitt at jeg ikke vil ha like mye info som alle andre siden jeg allerede har vært gjennom dette to ganger før. Jeg har jo teflonhjerne når det gjelder enkelte ting. Men jeg spør og graver da, så hun forteller jo alt til slutt. Må bare legge til at dama er helt super altså. Hun vil sikkert ikke "plage" meg med for mye info heller [;)]