Sove hele natta

malønna

Glad i forumet
Det har mathilde gjort 3 ganger nå.. I gang tidlig i uka og nå i helga..
La ho kl 22,det ble stille md en gang og ho våkna mellom 5 og 6.. jeg våkna 2 ganger i 3 tida og da lurte puppen på om ikke noen skulle ha mat snart...[:D]  Hadde vært deilig om det kunne fortsette sånn*håpehåpe*

SAMME HER....INATT VAR DET 3. NATTA JEG BARE HAR GITT SUTTEN, OG DEN HAR HAN GODTATT. FÅTT FLASKA ALT MELLOM KL.6.30-08, OG DA HAR HAN SPIST SISTE GANGEN 22.30 KVELDEN FØR - OG LAGT SEG 23-23.30[:)][:)][:)]

Må skryte litt av Mia som har sovet hele natten hver dag siden hun var 3 uker :))) Hun legger seg mellom 22 og 23 og sover til mellom 7 og 9.. kjempedeilig!!

Så deilig da!! Noen babyer har rett og slett stort sovehjerte[:)] 

Er veldig opp og ned med sovinga her i huset, men den siste uka har vi hatt 4 tilfeller hvor ho har sovet 7 -8 timer i strekk, og det er så utrolig deilig!

Vi får sette stor pris på de nettene hvor de faktisk sover noen timer,for det kan forandre seg fort!!!

Sebastian har begynt å legge seg klokken 20.00 nå![:)] det varierer litt ettersom han sliter litt med magen men stort sett så sovner han da, så vekker jeg han i 23.oo-tiden og gir han mat, og deretter sover han til 6-7-tiden[;)] Gud kor herlig[:D]

jeg legger kristoffer  i 9 tia på kvelden, da sover han til 2 tia, da er det mat igjen... så sover han til alt mellom 6-8.. mat, og sover til 11.

MARIUS LA SEG KL.23, OG FIKK MAT IGJEN KL.07.20 - DA HAR JEG GITT HAN SUTTEN TO GANGER PÅ NATTA.
OG NÅ LIGGER HAN UTE OG SOVER IGJEN - SOVET 1 TIME ALLEREDE!!!!
DET BLIR STILLE & ROLIG FORMIDDAGER[:)]

Back
Topp