Sove er farlig

Sorland

Forumet er livet
I dag så var det gubbens ansvar å få Oliver i seng for natten siden jeg skulle på øvelse, jeg gjorde pjokken klar for senga slik at sambo bare kunne gi han flaska i senga, og Oliver sovner etterhvert. Jeg gikk kvart på syv og da lå gutten i senga og fikk flaska. Siden vi var så få som kom i dag så ble øvelsen droppet og alle drar jeg, når jeg kommer inn døra møter jeg det blide gutten som var så glad for å være oppe ennå..... [&:]. Sambo hadde gitt opp etter en halvtime, for det var mer moro å tulle og skravle i senga. Så jeg byttet bleie, gikk litt rundt med han så han kunne bli trøtt, la han i senga og etter 5 minutter så sover han....en time etter det som er normalt. (håper inderlig gutten sover den timen lengre i morra da, men det er vel bare lov å drømme om).

Samme pleier og skje her..Gubben hater å legge henne får han gir opp etter 10 min og henter henne igjen [;)]Da er jo hun smørblid,fikk jo stå opp igjen [:)]

ORIGINAL: *Snoopy*

Samme pleier og skje her..Gubben hater å legge henne får han gir opp etter 10 min og henter henne igjen [;)]Da er jo hun smørblid,fikk jo stå opp igjen [:)]

Her legger vi han annen hver dag, og har gått greit for sambo hver gang som har fått Oliver til å sove etter ca.15min. Men i dag gikk ikke det. Nesten så en skulle tro Oliver skjønte at jeg var ute, så da kan vi ha det moro med pappa [8|]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Da er det 1-0 til Oliver i legging.[;)] Ja, det er jo lov å håpe på en times forskyvning av oppvåkning. [;)]  Her pleier det ikke og soves lenger selv om de legger seg senere.

Er første gang Oliver fikk det som han ville siden vi begynte med leggerutiner like etter nyttår [;)]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: *Snoopy*

Her legger vi han annen hver dag, og har gått greit for sambo hver gang som har fått Oliver til å sove etter ca.15min. Men i dag gikk ikke det. Nesten så en skulle tro Oliver skjønte at jeg var ute, så da kan vi ha det moro med pappa [8|]

Hehe Thea skjønner at pappen er svak så hun drar han til bristepunktet [8|]Så det pleier og ende med at eg tar over etter kort stund [;)]

ORIGINAL: Ghg

He he he he morsomt. Litt irriterende men også litt morsomt. [:D]

Kunne jo egentlig ikke annet enn å flire når jeg kom hjem da. Nytter jo heller ikke å bli frustert på han, for får jo bare det gliset tilbake [;)]

ORIGINAL: Bambling

Leander har også skjønt at pappaen er lettere å vri rundt lillefingern! [;)]
"Daddys mean fun! Mommys mean business!" [8D]

Er sikker på at Oliver skjønner at mamma er streng mens pappa er moro. Om han er umulig i stolen under måltidene, så kan sambo bare sette seg ved siden av, og da sitter Oliver der så fint å bare gliser, må vise pappa at han er flink gutt [8D]

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: Bambling

Leander har også skjønt at pappaen er lettere å vri rundt lillefingern! [;)]
"Daddys mean fun! Mommys mean business!" [8D]

Er sikker på at Oliver skjønner at mamma er streng mens pappa er moro. Om han er umulig i stolen under måltidene, så kan sambo bare sette seg ved siden av, og da sitter Oliver der så fint å bare gliser, må vise pappa at han er flink gutt [8D]

He he he he sånn er det her å[:D]

ORIGINAL: Ghg

He he he he morsomt. Litt irriterende men også litt morsomt. [:D]

Back
Topp