Sove ekstra mye før fødsel?

x1x*Andromeda*

Glad i forumet
Mener jeg har lest at det er vanlig å sove mye i dagene før fødsel, men husker jeg riktig [8|] ?? Har vært så ekstremt trøtt i dag. Sovnet på sofaen i flere runder [8D][:)]

tja kan egentlig ikke huske om jeeg var ekstra mye trøtt rett før fødselen.
men stemmer det så er det håp om at det skjer noe snart. er så trøtt idag som jeg ik har vert på lenge[&:]

ORIGINAL: mkt

tja kan egentlig ikke huske om jeeg var ekstra mye trøtt rett før fødselen.
men stemmer det så er det håp om at det skjer noe snart. er så trøtt idag som jeg ik har vert på lenge[&:]

Det var egentlig det jeg lurte på, om det var håp om at noe skjer snart

JAAAA!!![:D][:D][:D]

si at det ligger noe bak det... igår og idag har jeg sovet mer enn jeg har gjort på leeeenge!!![8D][8D][;)]

var til legen idag kl 0920, kom hjem, og la meg faktisk ned og duppa til kl 12[8|] har jeg aaaaldri gjort før, har ikke fått det til rett og slett! men idag vara jeg trøtt som en dupp når jeg kom hjem[8|][8|][8D][&o]

jeg håper egentlig det er motsatt! har ikke sovet de to siste netterne nesten.. ligger bare å snurrer... og fikk ikke sovet på dagen idag heller.. pyyytoooon. så om fødselen starter nå,da er jeg jo utslitt før det starter..

Mener egentlig å huske at det er litt motsatt? At rett før har man plutselig masse energi, og orker å gjøre mye....

det skulle ikke forundre meg... jeg har vært utrolig trøtt de siste par dagene...
har termin i morgen.. og har fått sjekka i dag at jeg har 3 cm åpning og er veldig moden. jeg har gått med ryggverk i absolutt hele dag.. og det ble enda værre etter jeg ble strippet på formiddagen i dag... så håper det er noe på gang snart nå.

Tror egentlig dette er veldig individuelt, har hørt begge deler. NOEN ligger som et slakt dager i forveien og kan sove ustanselig,mens andre plutselig får en haug med energi og klarer nesten ikke sove engang.

DE to siste dagene har jeg mot normalt sovet leeenge og kjempegodt....så personlig velger jeg å tro at dette er oppladning til fødsel[;)] det og mensmurringer og kynnere i tillegg gjørat jeg har stor tro på at det virkelig nærmer seg her...[:)]

trøtte eller ei,vi må nok bare smøre oss med tålmodighet!

var mye trøtt på slutten forrige svangerskap og gikk 3uker over og er like trøtt nå og har ca 14 dager til termin

[:D]Sov ikke så mye nettene før fødselen, mest pga varmen tror eg og så måtte eg jo opp på do og sånt. Men siste natten før fødsel sov eg faktisk gjennom HELE natten selv om det var like varmt som dagene før. Våknet ikke før vekkerklokka til mannen ringte kl 6. Gikk på do og så gikk vannet 6.15

Hm, jeg har sovet til 12 hver dag siden lørdag. Og i går sa en venninne at jeg hadde lagt på meg i ansiktet siden forrige uke. Fødeansikt? [:D]
Nå er jeg SÅ klar, og alt er klart hjemme også.

hørt man får ekstra energi rett før jeg[:D]Kansje man er ekstra trøtt rett før man får den ekstra energien?[:D]

jeg har akkurat sovet en times tid nå jeg.... ble plutselig helt utslitt.. men har gått med vondt i ryggen og mye energi i hele dag... og når det slapp taket ble jeg helt pottitsekk....

tror nok man får energi når kroppen jobber for å forberede seg, og når kroppen slapper av får man ekstra behov for å slappe av... følte plutselig at det var litt logisk...

er veldig mye trøtt om dagen jeg oxo...kunne sovet masse[:)]

Back
Topp