Sove dager

Babyziz

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Noen andre som har dette ?? Til vanlig her hun bare bare små lurer på 1 - 1 1/2 time. Men i dag har hun bare sovet og spist. Har slete med å holde henne våken etter et måltid. Kan jo ikkje tvinge henne til å være våken heller. Noe som eg for tilbake på kvelden. Hun vil ikkje sove til vanlig tid igjen.
Dette skjer ca 1 gang i uken. Så noen andre som har det slik ??

Ja, det har jeg også opplevd. Typisk på sånne dager når vi skal noe. Selskap feks. Veldig praktisk at det har skjedd de dagene. ;) Men folk tror jo jeg har det så stille og rolig i hverdagen så de forstår ikke hvorfor jeg er sliten. Hehe. "Hun sover jo hele tiden". :P

Ja, det har jeg også opplevd. Typisk på sånne dager når vi skal noe. Selskap feks. Veldig praktisk at det har skjedd de dagene. ;) Men folk tror jo jeg har det så stille og rolig i hverdagen så de forstår ikke hvorfor jeg er sliten. Hehe. "Hun sover jo hele tiden". :P
Den setninga kjenner jeg igjen! Hehe. "Hver gang jeg ser han, så sover han". Det er ikke alltid at man er så heldig :) men veldig snill da :)

Vi har sovedag i dag vist, bare våknet for å spise og våken to timer når vi var på babymassasje...men ligger fint og sover i veggen sin nå som vanlig. Håper jeg ikke får det igjen i natt :p

Back
Topp