Sove dårlig....

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Ja fler som begynner å sove skikkelig dårlig nå? Jeg har mine dager og hatt det lenge pga urolige bein, men også vondter i bein og bekken. I natt som jeg kanskje 2 timer...helt forferdelig å ligge å vri seg så masse. Hadde en syk unge itilegg og da merkes det ekstra godt at man trenger energi. Men syns den søvnen blir mindre og mindre av. Med datteren min hadde jeg slik som nå siste mnd, hvor jeg nesten ikke sov.nå er jeg lei å begynner med akupuntur om tre uker hvertfall...så håpe det hjelper til den siste tiden :)

Funnet ut at jeg ikke kan gå for mye, sitte for lenge eller ligge for lenge. Her må alt varieres. Så korte turer i løpet av hele dagen må gjentas.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Sover faktisk bedre enn på lenge :-) Tror babyen har komt lengre ned I bekkenet og stabilisert det. I tillegg er det andre natten jeg ikke har måttet stå opp for å gå på do. Er våken når jeg må snu på meg, men sovner igjen med en gang. Håper det varer noen uker, for vet fra tidligere svangerskap at det ikke blir så mye søvn de siste ukene...

♡ Er i uke 34 ♡

Sover kjempe dårlig! Han er helt krakylsk inni magen, og jeg må på do hver eneste time.. I tillegg gjør bekkenet vondt uansett hvilken stilling jeg ligger i :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har det vært slik lenge, men de siste nettene så har jeg sovet så sinnsykt godt. Ikke har jeg måtte vært på do, og sovner igjen med engang etter å ha skiftet stilling. Sykt godt, men spørs hvor lenge det vedvarer :P

Begynte å sove bedre nå som varmen har gitt seg litt men, nå har jeg fått sterke smerter i rygg, mage og nedentil så er vanskelig å få sove igjenn :S

sendt fra Note 3 - sengekos

Sover deilig, men når eg har tatt meg godt ut på trening/tur etc.. Kommer kampene om natten, så da må jeg opp og gå:p også våken vi tidligere enn homor har lyst til, men det er bare og snu seg rund så sovner eg igjen:D

Her sover jeg i gjennomsnitt kanskje 3 timer for natta, og slik har det vært den siste måneden pga en liten turbo som starter dagen kl 23.00 o_O klarer heldigvis å slappe av ila dagen, så får heller natta være som den er

Veldig dårlig med søvn her også, pga smerter. Blir 1-3 timer per natt....Har en sykdom som blant annet gir sterke kroniske ryggsmerter, og siden fødselen nærmer seg, har jeg nå kuttet minimumsdosen med medisin som jeg har spist gjennom svangerskapet. Det betyr mye kraftigere smerter. Mangler litt variasjon i sovestillinger. Ikke kan jeg sove på mage(av naturlige årsaker), ikke skal vi ligge på rygg og smertene sitter i den ene siden spesielt, så den er det også utelukket å ligge på. Så da har jeg en side igjen, og jeg er vant til å snurre rundt hele natta og variere i stillinger. MEN vi nærmer oss slutten jenter :-) Vi får bare tenke på premien vi får i oktober :-)

Tja, hadde en uke nå med veldig vondt bekken, og sov kjempedårlig mens det stod på. Vondt å snu seg og måtte på do hele tiden... Det var en forferdelig uke og jeg var utkjørt og på gråten hele tiden. Så all min sympati til dere damer som har slike problemer over lenger tid av svangerskapet!
Får behandling for bekken nå og smertene er så og si borte! Har hatt to netter på rad med veldig god søvn :) Må opp på do et par ganger max og i natt sovnet jeg på doskåla!! Hæhæhæ!!! Har lært meg rutinen i mørket, så slår ikke på lyset når jeg går på do. Det hjelper på å ikke våkne skikkelig.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Sover relativt greit enda, selv med 2 powernaps på dagen etter at jeg har stått opp. Er så trøtt om dagen atte! :P

Sover veldig varierende... Den lille i magen våkner alltid når jeg legger meg i senga, men det er i grunn kos.. Det er derimot ikke like kos å gå på do x flere ila natta! Før sambo dro på sjøen var det enda værre, for han liker å ligge inntill..og jeg er varm nok som det er :P med litt bekkenplager så våkna jeg ved hver snuing... Deeet er bedre nå som jeg har 180 for meg selv, men våkner likevel.. Og sist men ikke minst :P får kortison, så kroppen tror den har masse energi og vil ikke sove mer enn 5-6 timer a gangen på natta :confused::mad: Så må til et par powernaper om dagen..

Men shit, premien i enden er da verdt dette :rolleyes: Å mindre soving skal det jo nli ;):):schocked028:Heartred

Ser det er varierende med jentene her :) men enig! Tenker som så at det er ikke mange ukene igjen :) har selv ni uker til termin , men ukene flyr :) idag fikk jeg endelig sove mye bedre!!!! Deilig! Får jeg over fem timer søvn så er jeg lysvåken og syns det er knall luksus :) så ingenting å klage på idag gitt :) datteren vår er frisk og hun syns det var deilig å sove i egen seng i natt og hun sa hun hadde sovet kjempe godt :) alle blide og fornøyde idag tidlig :) søvn gjør susen gitt :)

Så når humøret og kroppen er på topp, så skal jeg lage hvalgryte og pusle med småprosjekter :) deilig regnfull dag :) og lillemor i magen er våken og livlig :)

Sover faktisk bedre enn på lenge :-) Tror babyen har komt lengre ned I bekkenet og stabilisert det. I tillegg er det andre natten jeg ikke har måttet stå opp for å gå på do. Er våken når jeg må snu på meg, men sovner igjen med en gang. Håper det varer noen uker, for vet fra tidligere svangerskap at det ikke blir så mye søvn de siste ukene...

♡ Er i uke 34 ♡
Så deilig!!! Det må bare nytes Max :) siste ukene er de aller verste ja...syns de fire siste ukene. Da sov jeg kun to timer per natt husker jeg.

Veldig dårlig med søvn her også, pga smerter. Blir 1-3 timer per natt....Har en sykdom som blant annet gir sterke kroniske ryggsmerter, og siden fødselen nærmer seg, har jeg nå kuttet minimumsdosen med medisin som jeg har spist gjennom svangerskapet. Det betyr mye kraftigere smerter. Mangler litt variasjon i sovestillinger. Ikke kan jeg sove på mage(av naturlige årsaker), ikke skal vi ligge på rygg og smertene sitter i den ene siden spesielt, så den er det også utelukket å ligge på. Så da har jeg en side igjen, og jeg er vant til å snurre rundt hele natta og variere i stillinger. MEN vi nærmer oss slutten jenter :-) Vi får bare tenke på premien vi får i oktober :-)
Uff det hørtes ikke godt ut nei :( det er virkelig skikkelig underskudd i søvn hver enste dag. Premien vår er sååååå nærme nå :) begynt å innse det selv hehe :)

De siste dagene har jeg sovet til 11 og 10! Skjønner ikke no' ???

-Fra appen-

Etter en måned nesten uten søvn har de to siste nettene vært en ren glede. Har fått sove i mange timer i strekk, er selvsagt oppe på do, men får sove igjen med en gang.

Jeg tror det har noe å gjøre med leie (jeg tror lillebror har lagt seg nedi bekkenet, men får ikke bekreftet det før på tirsdag) Jeg har i alle fall ikke så vondt i bekkenet lengre og jeg har ikke sånn halsbrann. Han ligger også mer stabilt i magen, han er på en måte mer midtstilt, dermed er det ikke så tungt å snu seg.

Jeg håper og ber og krysser alt jeg har for at jeg får flere netter med slik søvn, det er rett og slett utrolig godt.

Back
Topp