Sove borte

Vanessa

Andre møte med forumet
Hei
I forbindelse med bursdagsfeiring skal vi sove borte med tulla for første gang. Er kanskje litt tidlig enda?, er jo redd for å bryte en god rutine med nattsoving som har fungert veldig bra. Noen som har prøvd å sove borte med barna enda, eller hatt de borte en natt uten foreldre?? Ammer ikke.

Åh ja. Vi har sovet borte med gutten vår maaaaange ganger. Vi bor ikke i samme by som noen av besteforeldrene så det blir endel overnattinger. Bruker å legge han i bagen og ha de samme rutinene som ellers. Det har gått helt fint!![:D]

Lykke til[:D]

Vi har sovet hos foreldra mine noen helger (ca 3 timers kjøretur, er nok den som setter ting ut av system...) Det har faktisk blitt litt problemer. Har liksom endelig komt inn i rutiner heime, og så reiser vi bort, og då blir det problemer. Men det er som regel kun første kvelden, er så mykje nytt og nye inntrykk for stakkars liten.... Så pleier å gjere det til langhelger sånn at ho blir værande på samme plass ei stund. Men alltid godt å komme heimatt! Sist var ho 3 mnd og 2 veker, og eg merka når vi kom heim at ho liksom kjente seg att... morsomt.

Vi har ikke sovet borte enda, men skal snart på ferie. Da skal vi være vekk en uke. Blir spennende det[:D] Har planer om å legge han til samme tid selv om vi ikke er hjemme, slik at vi ikke ødelegger rutinene. Vi får heller ha en ferie der vi er inne på kveldene (stort sett i alle fall)[:)]

Vi har vært på hytta!! Og det har ikke vært noe problem! Sover i vogna - har funka fint!!

Vi har sovet borte mange ganger, både hos andre og på hotell - funker kjempefint, sover i vognbagen[:)]

Har sovet borte mange ganger,bruker bare de rutinene vi har her hjemme også da.
Hun har sovet borte alene også 1 gang det gikk kjempe fint å hun tok flaska å alt[:D]

Har også sovet borte flere ganger, og Linnea har vært på overnatting alene mange ganger også. Gått så fint atte [:)]

Vi har sover borte en del ganger, gjør akkurat som jeg pleier å gjøre hjemme, er vi borte på kveldsbesøk bare så tar jeg på han pysj, gir han mat og legger han i vogna til vi skal hjem.....  

Og sover vi borte legges han til samme tid i reisesengen sin, har gått veldig bra alle gangene..

Back
Topp