Sov rundt for første gang!

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
:D for en deilig følelse! I natt har altså lillegutt sovet uten oppvåkning fra ca. 23:00 til 06:00 :D han hadde fire oppvåkninger mellom syv og elleve, så hadde sett for meg en natt som alle andre netter. Normalt våkner han hver andre time.

Måtte dette fortsette! Ikke vært så uthvilt på lenge :)
 
Så godt!:D Da er det bare å håpe det fortsetter.:)
Her har vi ikke sovet rundt siden ho var noen mnd. Og nå har a ikke tid til å amme på dagtid, så alt blir tatt igjen på natta.
 
så deilig vi har hatt en del mnd han har sovet helt rundt, men nå våkner han midt på natta og er lysvåken plutselig i flere timer, før han sovner;/
 
så deilig vi har hatt en del mnd han har sovet helt rundt, men nå våkner han midt på natta og er lysvåken plutselig i flere timer, før han sovner;/
Har vært (er egentlig) sånn han også :p lys våken rundt 02 og vil bare leke. For vår del tror jeg det har noe med at vi for en stund siden gikk fra to til én hvil.
 
Så deilig! =) Her våknes det fortsatt 2 gngr pr natt for pupp. Ser ikke ut til at hun har planer om å legge om den vanen med det første!
 
Har vært (er egentlig) sånn han også [emoji14] lys våken rundt 02 og vil bare leke. For vår del tror jeg det har noe med at vi for en stund siden gikk fra to til én hvil.
Vi har bare hatt en soving frem til onsdagen da gikk han til å sove to ganger da han sto opp så tidlig.

Så i dag prøver vi å regulere slik at han for søvn en gang ...håper vi
 
Så deilig! Har ikke hatt en hel natt her ennå. Men er heldigvis ikke våken lenge om gangen når hun er våken på natta da:)
 
Vel, nå er alt verre enn noen gang. Tydeligvis fikk han en real opplading den ene natta, for de to siste nettene har han vært helt crazybananas.
 
Back
Topp