Sov i 11 timer!!!

*lilletrille *

Gift med forumet
Elisabeth sov i 11 timer natt til igår!!!! Heilt utrulig. Mammaen sat på sengekanten og venta på at ho skulle våkne til slutt! Har ikkje lagt så lenge på evigheter, så eg fikk sinnsjukt vondt i ryggen! I natt var det tilbake til søvn i 8 timer og så litt mat før ho søv i 2-3 timer til....
Kor lenge sover deres vidunder? Kva er rekorden hos dere? [;)]

Oj! Sover han 12 timer kvar natt nesten? Kan eg spørre ka du gir han? Kan ikkje vere berre morsmelk? Eg gir Elisabeth kun morsmelk-erstatning sjøl, og no i det siste har ho fått 1-2 t-skje med graut i melka om kvelden.
Har slitt litt med rap og luft, så har gitt ho litt minifoam dei siste dagane! Det har også gjort susen.

Rekorden hjemme hos oss var fra 2100 til 0600 (kun denne ene gangen.... )

Normalen er 2000-0400, 0430-0800 +/-

Håper det snart blir 20-08.... Så kan hun heller være våken hele dagen....... (For det er hun jo nesten alikevel, sover 15-45 minutter pr "dupp" om dagen)

Hm..rekorden her i grden er fra 21-0430, dvs 7 1/2 time s ligger nok laaangt etter der alts!
Da var han s utsultet og desperat nr han vknet at han overfalte hnda mi og nisuttet p den nr jeg skulle ta han opp.. [:D][:D]

Her soves det fra ca 20.00 til mellom 6-8 om morgenen. Er sååå glad for de vanene der!!![:D]

Her er vel rekorden ca 12 timer. Men det har skjedd bare 2 ganger til nå. Venligvis er det ca 9 til 10 timer. Altså at han får mat i 20-tiden og våkner i 5-6-tiden for mat for så å sove videre igjen i 4 timer. Liam Isac får bare morsmelk på kvelden.

herlig heten for noen snille barn dere har, oddavr sover max 5 timer om gangen..
hjeleper de å beg med gøt??

Etter vaksina sov Tinnea 24 timer, Våknet hverken når jeg skiftet bleie på ho eller la ho til puppen.
Men normalt sover ho fra 19-20 tiden til 5-6 tiden. Spiser og sover ca 3 timer til.

Jeg legger Vegar mellom 20-21 hver kveld og da sover han til åtte neste morgen[:)]

Skal si dere har noen snille babysser....Adrian sover max 5,5 timer [&:]. Glede meg til han sover minst 10....[:)]

Back
Topp