Sov hele natten

Så herlig. Nyt det så egne det varer.
Her har han tydeligvis begynt å snu igjen og våkne hver tredje time. :(

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Så herlig, får håpe det fortsetter sånn :) er godt for dere begge..

Håper det fortsetter.Det var herlig. Ellers har han vært litt frem og tilbake i det siste med å våkne hver 3. time og å sove litt lengre etter kveldsmat men så fra kl ett-totiden så er det på an igjen med hver tredje time . I tillegg vekker jeg samboer hvis jeg ikke er for trøtt til å reagere på alarmen kl 4 og vi må opp halv syv for å gjøre alle sammen klar for å dra til bhg med eldstemann. Går i bhg et stykke vekke og vi busser. ellers hadde vi ikke stresset sånn:) men men.det viktigste er jo at han får mat hvis han vil ha uansett om det er hver tredje time.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Heldiggris :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Synes jeg og.blir sent i dag og.så jeg krysser fingrene. Ikke bare bare å styre med forberedelser til salg av leilighet og har to barn som skal underholdes:)

Så utrolig deilig da! Nyt de dagene du kan sove mye om natta. Håper det holder seg slik:-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Han sover igjennom ofte nå iallefall. Det er veldig godt;) da slipper jeg å legge meg veldig tidlig for å slippe å være så trøtt hele tiden og. Får litt kjærestetid når begge ungene sover:)

Back
Topp