sov fra 2030-0500

lilleknøttene

Glad i forumet
ja i strekk........ spiste MASSE og sov videre til storebror vekket oss 0730[:)][:)] herlig[:)].

kan jo nevne at vi var hos kiropraktor i går og[:)]

Oi oi oi oi oi  !!! Det er lenge det. Så herlig!! da fikk du vel nyte noen timers søvn du også, eller la du deg sent i går ? :)

Lillemor sovnet 23.30, våknet 05.30 - fikk pupp - sover enda :)

OI!!! Så utrolig deilig[:D][:D][:D]

Jeg hadde håpet lillemann her hadde begynt å sove litt lenger etter noen netter med 6-7 timer sammenhengende..
Men i natt var det på'n igjen med samme gamle regla. Mat hver 2 time og skriking etterpå![>:]

Hr hatt en deilig sove natt jeg også. Lise-Amine la seg kl 0930 og sov til 0500,våknet da for pupp og sov til 0830. Det må være all den friske luften henne fikk i går:) Satser på  det sammen for vi SKAL ut å gå tur i dag og:)

da hadde jeg blitt seriøst bekymra! hehe[:D]
her er rekorden 4 og en halv time, da DRØMTE mor for første gang siden fødselen..... ikke sovet så mye nei

Her hadde ikke kiropraktor den effekten...men skal tilbake på mandag og lever i håpet om bedre tider fra mandag! [&o]

sant d er deilig[:D]
her har han sovet den siste uken fra 19.30-04.00, mat også videre til 7-8 når vi må stå olpp med de to andre. veldig deilig at han sover så lenge[:D]

Oiiii jeg og vil [:D]

Her er det meste han har sovet 5 timer, men det har bare skjedd en gang [:-]

Her sover vi bare bedre å bedre å lengre å lengre..la oss kl 23.30 å minie våknet kl 07.30 i dag..fikk mat så sov vi videre til 09.30..smoooth..men da er han lei også kl 09.30 så da står vi opp...

oi oi oi !! Så Deilig! :)

her om dagen sov tulla mi fra 21:00 til 04:00! DEEEEILIG!! :)

Å så herlig!!! [:D][:D][:D][:D]

Back
Topp