Sov?da?

MammatilR

Flørter med forumet
Jeg sover i gjennomsnitt maks 4 timer pr. døgn, er fullstendig utslitt og vet ikke lenger hva jeg skal gjøre.
Ungen er 9 måneder gammel om ei uke og har hatt generelt lite søvnproblemer, frem til 7 mnds alder.. det har vært mye av og på soving, men de siste par ukene virker det ikke som at han sover i det heletatt????
Våkner ofte rundt 1 - halv 2 på natten, og sovner sjeldent igjen før om 3-4 timer men da bare for en halvtime eller noe sånn. Har ofte tenkt "ja, jeg får vel bare sove når han sover dupp.." MEN SÅ VIL HAN F*EN IKKE SOVE DUPP HELLER?

Føler jeg har prøvd alt. Byssing, flaske, samsove, nærhet, sjekket alle helsetilstander, oftest har jeg bare latt han holde på i 4 timer for seg selv (så lenge han ikke gråter.)

Nå våkna han før kl 23, skifta bleie, og nå ikke snakk om å sove igjen. Jeg sitter på do, gråter fordi jeg er så trøtt og utslitt, og skriver dette innlegget.
Jeg fikser ikke dette.
 
Du er ikke alene:Heartred Kjempetøft å gå igjennom slike perioder der de små ikke sover. Kjenner meg så godt igjen! Høres ut som du har prøvd det meste som kan prøves. Noen ganger er det heller ikke så mye mer å gjøre enn å holde ut og be om avlastning om du har mulighet? :confused: Har du vært i kontakt med helsestasjonen?
Sender styrkeklem fra en trøtt mamma til en annen :Heartred
 
Back
Topp