Sotrapedoen

Lillezilje

Gift med forumet
kommer over et lydklipp og kom til å tenke på om det skjedde noe mer i den saken der?

Blir han ikke tatt for noe eller? Det må da vel finnes nok av beviser mot han vel ? Eller det er kanskje ikke ulovlig å bare snakke med småguttene, de må ta han på fersken også ?

ORIGINAL: Citerza

Huff, skikkelig ekling han der..

Ja.. og jeg synst det er litt merkelig at han kan gå løs og oppføre seg sånn

Har aldri hørt at han har blitt tatt for noe... Kjenner gutter (som er menn nå) som var med i bilen hans og fikk hamburger, men han gjorde aldri noe mot dem... Tror han har flyttet nå... [&:]

tenker at det er nok bare å snakke sånn som han gjør jeg da, altså ille nok i massevis! men er jo ikke nok til å felle ham, vil jeg tro, hvis ikke han kan bli felt for trakassering da? henger ikke med i saken jeg altså:9 men fyren er nå klin gæern og ekkel uansett hvordan man snur og vender på det[X(]

har ikke hørt om denne fyren jeg tror jeg.

men hørtes ut som at man styrer unna han..

ORIGINAL: munter

har ikke hørt om denne fyren jeg tror jeg.

men hørtes ut som at man styrer unna han..

http://www.youtube.com/watch?v=4KO8hSF18rg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Ku04cSYWAkY&feature=related

Det kan da ikke være seriøst det på youtube der? Er da vel ingen som snakker sånn og virkelig tror på det når noen ringer og utgir seg for å være en 13 år gammel gutt som sier sånne ting. [&:] Æææææææsj!! [:'(]

Nå bor jeg ganske langt unna Bergen og Sotra... men har ei venninne som har vokst opp på Sotra... Aldri hørt om denne mannen før... synes det er sykt om han ikke blir tatt på tross av sånne lydklipp og alt hvis han faktisk driver med noe ekkelt med gutter... [&:]

ORIGINAL: Surita

Det kan da ikke være seriøst det på youtube der? Er da vel ingen som snakker sånn og virkelig tror på det når noen ringer og utgir seg for å være en 13 år gammel gutt som sier sånne ting. [&:] Æææææææsj!! [:'(]

Nå bor jeg ganske langt unna Bergen og Sotra... men har ei venninne som har vokst opp på Sotra... Aldri hørt om denne mannen før... synes det er sykt om han ikke blir tatt på tross av sånne lydklipp og alt hvis han faktisk driver med noe ekkelt med gutter... [&:]

Har stått om han i avisene også.. så det er nok ikke tull. Det som stod i avisen var et eller annet om at Sotrapedoen hadde fått juling.
Og jo.. de litt eldre snakker ånn mange steder på sotra.

jeg er vokst opp på Sotra, og kjenne flere gutter som har hatt kontakt med sotrapedoen.

Ja, han snakker slik, ja, han ser helt ufyselig ut osv..

MEN han har ALDRI tvunget noe gutter til å gjøre noe som helst med han.
De fikk betalt i form av røyk, penger, hamburger, godteri, osv. for å sitte på i bilen hans.
Selv om det fantes nok de guttene som gjorde mer enn å bare sitte i bilen, mot å betalt ennå mer. Men det var det aldri noen som ville inrømme.
Disse guttene satt seg inn frivillig, de ringte han slik at han kom og plukket de opp, osv.
De guttene jeg vet om visste veeldig godt hva de begikk seg ut på[;)]

ORIGINAL: charlieb

jeg er vokst opp på Sotra, og kjenne flere gutter som har hatt kontakt med sotrapedoen.

De fikk betalt i form av røyk, penger, hamburger, godteri, osv. for å sitte på i bilen hans.
Selv om det fantes nok de guttene som gjorde mer enn å bare sitte i bilen, mot å betalt ennå mer. Men det var det aldri noen som ville inrømme.
Disse guttene satt seg inn frivillig, de ringte han slik at han kom og plukket de opp, osv.

Så det er lov å holde på sånn asså ? [:'(]

ORIGINAL: Lillezilje

ORIGINAL: charlieb

Så det er lov å holde på sånn asså ? [:'(]

såklart burde han ikke holde på sånn!![;)]

Men han er vell mer en mann som burde vært beskyttet som seg selv[;)]

Back
Topp