Sosialt samnvær

Beate1

Elsker forumet
Noen som bruker å stikke innom jobben å hilse på?

Jeg bruker det av og til.. ta me en lunsj sammen med mine kollegaer. veldig koslig.

Ja jeg gjorde det noen ganger før fødselen! Var ikke fast annsat der, men trivdes så godt sammen med de...
Må vel ta en tur dit å vise frem Nikolai en dag [:D]

Synes det er koslig..  jeg er jo fast ansatt der.. lover de å sende+ta bilde av bayen etter jeg har født :)..

Jeg kommer til å ta meg noen turer etter hvert i fredags-pausene [;)] Da er det til og med kosemat å få servert, så det er topp vett [;)]

ORIGINAL: Ladyeve

hadde jeg hatt krefter til det så!
Nei, jeg venter litt jeg gitt.

Jeg skal på personalmøte i dag tenkte jeg..  tenkte må jo være med i møtene fremover.. tanken på jobben min i fremtiden.. 

må jo nesten tenker på andre tanker her...

Har vært der et par ganger, senest i går. Men DA skulle jeg skrive ut skjema til Nav(barnetrygd..), og sende. Men første gangen var det bare for det sosiale! Og så har de fått mailer med bilder og slikt.. [:D]

Jeg gleder meg til å dra på jobben å vise frem gulljenta [:)] Jeg har kun vært der èn gang siden midten av september, og jeg savner de sånn!! Var der for ikke mange ukene siden og da grein vi alle sammen[:D] Jeg er så glad i de, så jeg skal kjøpe med noe godt å ta lunsjen der så snart hun kommer ut, uten tvil!!! [:)] 

Back
Topp