Sosialt med foreldrene

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Er det sosiale sammenkomster med de andre foreldrene i barnehagen og skolen? Blitt gode venner med noen utenom? :)
 
Har vært så og si ingenting. Men, nå har jeg kommet meg inn i FAU, og har allerede planlagt flere sammenkomster. :)
 
Hvilke sammenkomster tenker du på?:):)

Vi skal ha en bli-kjent dag med foreldre og barn nå i oktober (mange nye barn og foreldre i bhg.), juleverksted i slutten av november og juletrefest i januar. Etter dette skal vi ha påskeverksted og bytte dag. Noe lenger enn det har jeg ikke kommet enda. :D
 
Jeg er forøvrig glad for at det ikke er så mye jeg da, hverdagene er travle nok fra før
 
Hos oss er det ingen sammenkomster kun for foreldrene, men har fire fester/sammenkomstee i regi av FAU for hele familien i løpet av året :)

Jeg har blitt god venn med moren til bestekompisen til eldste :) Vært mye på trilleturer og kafé mens hun fremdeles gikk i permisjon :)
 
I barnehagen har foreldrene en Bli kjent-dag på høsten, og på våren tar foreldrene en tur til en gapahuk i nærheten og griller osv.
 
I ene klassen (1.trinn) har det allerede vært leketreff på en lekeplass, så blir det tur i skogen med lommelykter senere i høst. Uten barna er det planlagt en mammakveld, en pappakveld og em foreldrefest. Syns det er kjempebra at det arrangeres litt sånt, så viktig med gode relasjoner oss foreldre imellom også!
I den andre klassen har det enda ikke vært noe med barna, men jeg har vært på to mammakvelder, ble arrangert pappakveld også, men pappaen her i huset er ikke like ivrig.
 
Back
Topp