Sosiale medier

Skreiv det aldri helt sist, men noen leste mellom linjene. Satser på at det blir likt denne gangen, kanskje en kommentar med halvveis eller noe om permisjonsstart.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

mannen min la det ut etter oul forrige gang..
vi får se..
skal uansett stenge veggen min når det nærmer dseg fødsel.. for det vil jeg legge ut selv..

mannen min la det ut etter oul forrige gang..
vi får se..
skal uansett stenge veggen min når det nærmer dseg fødsel.. for det vil jeg legge ut selv..

Jeg vil også stenge veggen sa, jeg kommer til å bli rasende om noen andre røper "min" nyhet :p

Jeg er mer lysten på å dele det på facebook denne gang,sist ventet jeg til jeg var fem mnd på vei.Ser veldig mange legger ut ved 12 ukers dagen,spesielt førstegangs.Vi venter til vi har fortalt familiene våre(enda ikke gjort det,ikke giddet for det blir så fokus på magen) så etter Oul om alt er som det skal blir det nok offentlig

Etter vi runda tolv uker, sa jeg til de som visste det at de kan dele det med "hyggelige folk", og der ligger noe av problemet med facebook- man kjenner ikke alle så godt, ikke alle er like hyggelige... i tillegg vanskelig å si noe på facebook før jeg selv har hørt hjertelyd eller vært på ultralyd. Og jeg synes det er litt kult å ikke si noenting på facebook også... får se om meningene mine endrer seg etterhvert, men sier ingenting enn så lenge.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Jeg trodde jeg kom til å kjempelyst og si det der. Jeg veit ikke hvorfor, jeg pleier jo aldri være noe privat på facebook. Det vil jeg ikke være nå heller, så jeg tror det drøyer lenge før jeg sier noe.

Back
Topp