Sosial sammenkomst

Heartbeat<3

Flørter med forumet
Vi skal ha en sosial sammenkomst med jobben til helgen med en eller annen form for "hemmelig" aktivitet, som jeg da selvfølgelig ikke aner hva er. Kan se for meg at det kan være f.eks. bowling, paintball, curling, matlaging eller noe heeelt annet.. Har dere erfaringer med hvordan type aktiviteter man bør unngå tidlig i en graviditet? Vil man kunne spise mat med f.eks. alkohol i sauser o.l? Setter stor pris på tips og råd! :smug:

(Ønsker ikke å fortelle noe om graviditeten til noen på jobb enda, siden det er såpass tidlig.)

Unngå aktiviteter som føles ubehagelige eller kan medføre fall. Jeg syns bowling gjorde vondt.. Vi var også i et utdrikningslag der man skulle løpe med strikk rundt livet og se hvor langt man kom før strikken trakk tilbake og det er heller ikke å anbefale. ;) Varmebehandlet alkohol (kokepunktet) kan du trygt spise da alkoholen fordunster og kun smaken blir igjen. Kos deg masse!!

Så lenge det er en varm saus så kan du spise den selvom det er alkohol i den for da er alkoholen kokt bort. Ville unngått paintball og ting som innebærer lignende.

Ikke paint ball, ballen kunne treff magen og den går FORT!

Ooog ikke go-kart

Back
Topp