Sosial og trivelig natt gitt!

StinkiStini

Forumet er livet
Meg og mannen sengeliggende på hver vår soffa, med omgangssyke deluks! [:'(][:'(]

Heldigvis for gode oldeforeldre som er naboene våre som kan ta jenta vår idag, siden hun hadde diarè igår og ikke kan i bhg!
Hun var litt for livlig og hoppende glad til at vi hadde sjans å passe henne enda [:o]
... og heldigvis sov hun til klokka 8 idag!

Og syka har enda ikke forlatt kroppen.... synker ned i soffaen! [:'(][>:]

Masse god bedring til dere begge.

Her ligger vi og med omgangssjukå. Jentene fikk det natt til torsdag, jeg begynte natt til i går og er fortsatt dårlig. Sønnen min begynte natt til i dag.

Nå er jentene friske igjen, så de er i barnehagen så kan jeg krype under dyna igjen.

ORIGINAL: Tamiria

Her ligger vi og med omgangssjukå. Jentene fikk det natt til torsdag, jeg begynte natt til i går og er fortsatt dårlig. Sønnen min begynte natt til i dag.

Nå er jentene friske igjen, så de er i barnehagen så kan jeg krype under dyna igjen.

Åh, deilig når de kan i bhg så kan du være syk med god samvittighet!
Heldigvis stilte oldeforeldrene opp her, om ikke hadde vi hatt et stort problem![X(]

God bedring til dere også!!
Er du veldig dårlig enda?

Godt at de hjelper dere da.
Håpe dere kommer dere.Spyr du ennå?
Masse god bedring

ORIGINAL: StinkiStini

ORIGINAL: Tamiria

Åh, deilig når de kan i bhg så kan du være syk med god samvittighet!
Heldigvis stilte oldeforeldrene opp her, om ikke hadde vi hatt et stort problem![X(]

God bedring til dere også!!
Er du veldig dårlig enda?

Godt at dere hadde noen som kunne hjelpe dere.[:)] Ligge med omgangsjukå samt å ta vare på barn er ikke lett.[&:]

Er ikke så dårlig i dag som jeg var i går heldigvis, så det går rett vei. Holder meg hjemme i dag, så får jeg se det an om jeg kommer meg på skolen i morgen. Er jo smittsomt som fy så vil jo ikke gå på skolen igjen før jeg er skikkelig frisk.

ORIGINAL: unemoren

Masse god bedring

Har ikke spydd på en stund, men det er helt i halsen.. så kunne spydd om jeg titta ned i bøtta [:-][:'(]

Takk!

Masse god bedring

Har ikke spydd på en stund, men det er helt i halsen.. så kunne spydd om jeg titta ned i bøtta [:-][:'(]

Takk!

Uff[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Satse på at når denne dagen er over at dere er bedre.

Masse god bedring

Takk!

Jaaapp, får håpe det!
Men blir jo ikke jobb på en stund .. kanskje torsdag? Om heldig onsdag... men da må det gi seg snarest.
36 timers regelen står sterkt på jobb, og det forstår jeg siden smittefaren er så stor!

Masse god bedring

Takk!

Jaaapp, får håpe det!
Men blir jo ikke jobb på en stund .. kanskje torsdag? Om heldig onsdag... men da må det gi seg snarest.
36 timers regelen står sterkt på jobb, og det forstår jeg siden smittefaren er så stor!

Ja smitter jo som bare det,bare til å holde seg hjemme til du er helt kvitt det.
Skulle ønske det var sånn for alle,er jo ett fåtall som holder de reglene,ikke rart vi ikke blir kvitt
møkket.

Huff.. [&:] God bedring til dere begge!!
Det er rett og slett en forferdelig syke..

Back
Topp