SOS!!!!!!!!

Alvepike

Elsker forumet
Jenta mi er helt UMULIG å mate, etter at hun har spist ca 60-70 ml mme, og fått rapt så skriker hun, NEKTER å tå flasken, bare skriker hvis den kommer når munnen.
 SÅ tenker jeg , hun er mett kanskje,men NEIDA. Så fort jeg legger henne ned så skriker hun etter mere mat , blir helt desperat og spiser for livet på sutten , klærne fingene osv.
I går brukte jeg 1,5 timer på HVERT måltid, orker ikke dette[:(].
Og pågrunn av at hun ikke spise så klarer hun  nesten ikke sove , så blir hvertfall ALT galt.
Og hver gang jeg finner noe som "virker" så kan jeg ikke gjøre det neste gang. Skjønner ikke hvorfor hun er slik, jeg har aldri tvunget flasken på henne... ER så sliten, hver gang hun våkner er det bare "på `an igjen". Er så trist, egentlig er hun jo ei skikkelig blid og fornøyd jente.

Hva skal jeg gjøre? Er helt desperat [:(]. ( sorry for langt innlegg)

Huff, vet ikke hva det kan være jeg[8|] Sebastian er veldig urolig ved flaska om dagen, og det skyldes tenner. Etter at jeg har smurt med Dentinox og gitt han litt tid så spiser han plutselig. Er det tenner på vei??

vet faktisk ikke, jeg trodde det og smurte også på sånn ting. Men hjalp jo ingenting [:(]

har prøvd ¨å gi henne i vippestolen, nytter ikke [:(]
kopp var kanskje en lur ide` ...blir gal dette har pågått i over 3 uker [:(]

hva slags kopp bruker du da??
 og går det fortere med kopp`??? Her har hun alltid vært treg med å spise[&:]

hun har den største mam tutten, prøvde ¨å gi henne kopp istad. nyttet ikke , hun bare spyttet det ut [:(]

Uff da, har faktisk ikke så mange råd å komme med jeg.. Har du prøvd forskjellige typer flasker??? Og får hun mme?? Her nekter lillegutt å spise noe annet enn Hipp.... Nan kunne jeg bare glemme feks...

har prøvd collett , men den fikk hun skikkelig forstoppelse av.
 Prøver nå en ny taktikk, slutte å gi henne mat når hun skriker og venter 3-4 timer til neste måltid. En gang må hun vel bli ordentlig sulten [8|]

Har ingen nye råd å komme med, men sender en trøsteklem. Skjønner at du blir sliten av dette. Håper det ordner seg snart.

ja, hun legger heldigvis greit på seg. saboer er i australia akkurat nå , så ikke så mye han kan mate nei[&:]

Hun har alltid tullet med maten egentlig. Synes det er for ofte å gi henne hver 1,5 time liksom. HUn har ikke mageknip og det som ikke rapes , kommer ut som promp.
Uansett, synes hun er litt bedre i dag , etter jeg begynte å ikke gi henne så ofte, selv om hun er meget uenig i å vente så lenge på maten.

Ja, hun spiser oftere på kvelden og det får hun lov til. Tusen takk for alle råd og trøste klemmer !!!!

Jeg fikk beskjed av helsesøster når vi sleit med mageknip på Sebastian at vi måtte prøve å holde litt avstand mellom måltidene. Så han spiste mer, men sjeldnere. Det gjorde susen her. [:)]

Ja, jeg krysser fingrene for at hun snart spiser mere ved hvert måltid, nå som hun bare får hver 3 time...

Back
Topp