Sortert babytøy :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
I dag har jeg og 3 åringen min sortert babytøy. Vet jo enda ikke hva kjønn det blir, man fant ut at vi faktisk har en del som er nøytralt ;) Guttungen prøvde febrilsk å få på seg babyluer og jakker ;) Hysterisk morsomt :p

Tør ikkje ta fram babytøy enda her... Regne me de andre to går bananas :)
hehe ;)

Så koselig! :)
Jeg kribler i fingrene etter å finne frem babytøyet, men må nok vente til vi har flyttet. Nå står alt i en kasse til lagring ute hos svigers. Håper bare svigermor har klart å la kassen være i fred :confused: :P

Veldig koselig :) Jeg gjør det nå siden jeg i sist svangerskap var mye inn og ut av sykehuset på slutten av svangerskapet. Ønsker derfor å klargjøre så mye som mulig allerede nå :)

Så koselig! :) Jeg har også sett gjennom det vi har og funnet masse søtt <3 Gleder meg til å bruke det igjen :)

Veldig koselig :) Jeg gjør det nå siden jeg i sist svangerskap var mye inn og ut av sykehuset på slutten av svangerskapet. Ønsker derfor å klargjøre så mye som mulig allerede nå :)
akkurat samme med meg, var også mye inn og ut av sykehus i slutten sist så føler det er best å gjøre ting klart i god tid :)

Sånn har eg hatt det med begge :/ Men va bærre dagstura me den første, men flere innleggelser med nr 2 :)
Men eg har jo snaaaart sommerferie så da blir det nåkk ordnet en del :)

Hadde jo glemt hvor liten lillegutten min har vært :p

Vi har egentlig satt oss et prosjekt... Vi skal gå gjennom alt vi har her i huset, for å kvitte oss med ting vi ikke trenger lenger. Har en drøss med klær fra jentungen som hadde vært lurt å gå gjennom også. Vi vet jo ikke hva vi får, men hadde vært lurt å sortert det i str og ta ut det som er nøytralt. Da vet jeg eventuelt hvor det er til vi muligens får bruk for det. Men det er en såååå stor jobb, at jeg har utsatt det i flere år :p

åå det hørtes koselig ut. Tenkte å ta det i permisjonen jeg eller når jeg har en ukes ferie midten av august:)

Å så koselig. Håper å få begynne her snart og. Men først er det storebror som skal få nytt rom og sortet sine klær.

Nå må jeg bare finne ut av hvilken luur plass jeg har lagret baby callen :p Lå ikke der jeg trodde :p Har flyttet siden vi brukte den sist så har ikke helt oversikten :p

jeg tenkte å vente til vi har vært på 3D 1. juli, håper og få bekreftet om det er jente ;-) og så sortere klærne etter det :-) gleder meg til å begynne med det da, det er så koselig :-)

Back
Topp