SORRY!

x1xMsMarte.

Forumet er livet
For at jeg svarer sjeldent på tråder, men har nesten ikke tid (og orker ikke) å være så mye på BV, men største grunnen er jo pga JO sine turbofakter!

Kanskje jeg er tilbake mer fast nåt hun har litt mer kontroll på kroppen[:D]

Men det er ikke meningen å være frekk, prippen eller noe i den dur å ikke svare dere, men jeg har rett og slett ikke tid[&:]

tenkte meg at du hadde nok å henge fingrene i ja.
Håper du kommer sterkere tilbake vennen [:D]

Tenkte på om det gikk bra med deg her om dagen,, Godt å høre at det er bare turboen som holder deg unna bv da!![:D]

ORIGINAL: Catrine2

Tenkte på om det gikk bra med deg her om dagen,, Godt å høre at det er bare turboen som holder deg unna bv da!![:D]

Sign

Vet litt hvordan du har det. Nå for tiden er det ovnen som er spennende her.. Og så reiser hun seg over alt da. Det som har blitt løsningen her er at jeg har funnet fram reisesenga, og så får hun sitte oppi der og leke litt. Og om hun ramler så slår hun seg ikke. [:)] Er ikke så lenge om gangen hun gidder det, men får i hvert fall litt pusterom. Men jeg er jo heldig som har ei jente som endelig har funnet ut at det å sove på dagen kan være litt godt også, så det hjelper jo godt på.
Håper JO roer ned turboen litt, så mammaen får være litt sammen med oss her inne. [8D] Savner deg vettu! [:)]

ORIGINAL: Catrine2

[:)]

Back
Topp