Sorry jenter!

Tjukkaaa

Forumet er livet
Men jeg stresser noe veldig her nå. Skal legge det bildet ut igjen med engang jeg får tid.

Det å sende hunden min til Island er noe sinnsykt styr, og ingen ser til å bry seg eller ta hensyn. Jeg blir bombardert av henvisninger fra familien til K hvor de trenger ditt og datt som ikke fås hjemme.

Noe av det man må lete godt etter for å finne riktige ting og noe de faktisk forventer at jeg tar med meg når jeg flyr hjem.... Slalomsko tar ikke noe stort plass ha![:@][:@]

Har vært med hunden på tre legesjekk, vaksiner, behandlinger etc. Helseattest må fylles ut, men ikke før 10 før han reiser. Samtidig så MÅ de utfylte papirene være i ISland 5 dager før reisen...[>:][>:]

Kjøpt reisebur men mangler vannskål som passer der inn, kong, noe å fylle kongen med, riktig utstyr for å feste opplysningene om hunden utenpå buret etc...

Og så når dyrelegen vår (vi har altid gått til hun samme kvinnen) sa ha det til Làki for siste gang så begynnte jeg å grine...[:(][:(][:(] Huff så jeg gruer meg...

Anyway, dagens lange sytetråd ble dette. Beklager. Snakkes om ikke så lenge.[8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Uffa [:o] Må roe ned og prøve å ikke stresse så fælt, selv om det sikkert er vanskelig [&:] 
*klem*

*klemmermassepå*

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Uffa [:o] Må roe ned og prøve å ikke stresse så fælt, selv om det sikkert er vanskelig [&:] 
*klem*

sign

Huff så mye styr da... Men du skal nok se at det ordner seg til slutt. Det posetive med å sende han hjem til familien din, er jo at du får se han igjen. OG at du VET han kommer til å ha det bra..

Back
Topp