Sorry, jenter!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Nå har jeg vært borte lenge!
Det var en stund før jul at ting ikke gikk helt som det skulle, så jeg har slitt en del med personlige ting pluss at jenta mi er 'vanskelig' om kveldene. Det sliter en del på oss som foreldre...

Det er fortsatt litt vanskelig for tiden, men jeg har tenkt så mye på dere her inne og jeg hadde rett og slett ikke samvittighet til å holde meg unna lenger :p Det er jo veldig viktig for meg at vi holder liv i dette terminforumet, så da er det jo dumt om jeg skulle falle ifra.

Men nå er jeg tilbake og skal prøve å være så aktiv som mulig, men jeg kommer sikkert ikke til å gå inn på generelt på en stund til enda... Trenger ikke det dramaet akkurat nå :p

Håper alt står bra til med dere alle, og jeg er glad for at det fortsatt er litt folk her inne :)
 
Koselig at du er tilbake :)

Håper det går bedre med dere <3

Vært lite liv på forumet her nå i det siste, men kanskje vi kan få til litt mer igjen? :)
 
Velkommen tilbake :) her har vi slitt en del med ståing i sengen på kveldstid...
 
Velkommen tilbake :) her har vi slitt en del med ståing i sengen på kveldstid...

Ja, det er et problem her også til tider... Går vi ut av rommet reiser hun seg med en gang og ramskriker som om hun ble mishandlet der inne... Av og til gjør hun det selv om vi er inne med henne, men da er det ikke fullt så ille som når vi går ut.
Håper det roer seg med dere! Gråter hun når hun står i senga?
 
Av og til. Ikke til å begynne med. Men vi ligger henne ned og hun reiser seg igjen, og da begynner hun å grine etterhvert... Men vi er inne hos henne til hun roer seg.
 
Back
Topp