SORRY JENTER!!!!

Chinchilla

Forumet er livet
Jeg rekker ikke å svare på alle trådene jeg ønsker å svare på!!! Jeg var borte i helgen og var så trøtt i går, så jeg har jo falt mange sider tilbake her- haha.....

Nå har jeg prioritert å svare på Dagens Bruker trådene og TROR jeg er i mål der---- kanskje 1 eller 2 jeg ikke har skrevet på enda, men skal skrive på alle altså!!!! Alle dagens brukere fortjener at mange skriver på tråden deres og jeg synes det er en så fin anledning til å fortelle dere hvor glad jeg er i dere! [:)]

Ser der er andre tråder her også som jeg bare MÅÅÅÅ få svart på- men jeg klarer ikke alle- bare ikke tro at jeg ikke vil- ønsker meg magic hands som automatisk går inn på bv og svarer det jeg ønsker å si, mens jeg vasker huset og sånt...[:D]

Anyway- ville bare si ifra- jeg kommer sterkt tilbake!

Kisses and hugs fra frk. skrivedilla med for få timer i døgnet!!!!!

MISS U!!!
Vi mååå få til ett treff snart!!

Samme her Chinchilla, men jeg rekker knapt å lese trådene også.
Har for lite timer[;)]

*klem*

Jeg ville heller hatt magiske hender som vasket huset mens jeg satt og kosa meg på bv... [8D][;)][:D]

ORIGINAL: IdaK

Jeg ville heller hatt magiske hender som vasket huset mens jeg satt og kosa meg på bv... [8D][;)][:D]

Hadde jeg ikke tenkt på engang- du er smart! [:D]

Sign!![:D][:D][:D]

[;)]Den er grei vettttuuuuu :D

ORIGINAL: Rimpro

husk å melde deg på hemmelig bursdagsvenn før 15 mai [8D]

Gidder ikke.................[8D]

Er det derfor du ikke gidder å svare på telefonen og eller? Fordi du må vaske huset? [8D][8D]
Eller msn for den del... [;)]

I want you BAAAACK!!!!!!!!

ORIGINAL: Chinchilla

husk å melde deg på hemmelig bursdagsvenn før 15 mai [8D]

Gidder ikke.................[8D]

boooooring du er da...

Det kommer med alderen.....[8D]

ORIGINAL: Chinchilla

Hadde jeg ikke tenkt på engang- du er smart! [:D]

hehe.. ja det hadde vært noe [:D]

Enig med du! døgnet har alt for få timer... sitter å oppdaterer meg på BV i skrivende stund og rekker ikke å skrive eller lese gjennom alt for den del jeg heller... Men jeg vil gjerne takke deg for de flotte orda du skrev til meg i dagens bruker tråden... You make me feel happy [:D]

til deg!

Back
Topp