Sorry for mye sutring

2små

Forelsket i forumet
Heisann. Jeg er nå etter mensen 6+0 uker gravid. Jag har hatt siden et par dager etter positiv test veldig ømme pupper, altså mest nippel. Det ga seg gradvis og er idag helt borte. Jeg trodde en stund at puppene hadde vokst, men er nå veldig usikker. Jeg merker at jeg ved enkelte matretter og kaffe får litt halsbrann, noe som ikke er vanlig! Jeg har litt mensmurringer nedentil og i går kveld hadde jeg veldig slimete gul utflod (Sorry). Jeg har enn så lenge ikke hatt tegn til blødninger, men onsdag er jeg helt tom i kroppen, og jeg har mest lyst å ligge på rommet alene å gråte.. (Familien kommer etterpå for å feire bursdag :( )
Jeg er nå 90% sikker på at jeg nå må forlate et 3 forum på bare 6mnd. Jeg er bare 24 år (strax) og har 1 gutt på 2 år... Hva er det som har skjedd med meg, siden jeg muligens mister nr 3!

Sorry for sytete innlegg, men har ingen å dele tankene med, bortsett fra mannen som blir sint når han er lei seg og for at jeg er så negativ!

Noen som har noen gode erfaringer å dele? <3

Heisann. Jeg er nå etter mensen 6+0 uker gravid. Jag har hatt siden et par dager etter positiv test veldig ømme pupper, altså mest nippel. Det ga seg gradvis og er idag helt borte. Jeg trodde en stund at puppene hadde vokst, men er nå veldig usikker. Jeg merker at jeg ved enkelte matretter og kaffe får litt halsbrann, noe som ikke er vanlig! Jeg har litt mensmurringer nedentil og i går kveld hadde jeg veldig slimete gul utflod (Sorry). Jeg har enn så lenge ikke hatt tegn til blødninger, men onsdag er jeg helt tom i kroppen, og jeg har mest lyst å ligge på rommet alene å gråte.. (Familien kommer etterpå for å feire bursdag :( )
Jeg er nå 90% sikker på at jeg nå må forlate et 3 forum på bare 6mnd. Jeg er bare 24 år (strax) og har 1 gutt på 2 år... Hva er det som har skjedd med meg, siden jeg muligens mister nr 3!

Sorry for sytete innlegg, men har ingen å dele tankene med, bortsett fra mannen som blir sint når han er lei seg og for at jeg er så negativ!

Noen som har noen gode erfaringer å dele? <3
Jeg skjønner godt at du er urolig for at det ikke skal gå bra denne gangen, men så lenge du ikke har tegn på SA eller noe lignende så er du safe :-)
Symptomer kan komme å gå, noen ganger være borte leeenge og noen ganger kan de komme å gå flere ganger om dagen=) og noen har null symptomer hele tiden..

Jeg krysser fingrene for deg♡

Hei. Så kjedelig å ha det sånn! Jeg tenker at så lenge du ikke blør og fortsatt har litt symptomer (for det har du jo) så er du gravid! Men skjønner godt følelsen, for min del er det faktisk mer et symptom enn at det er en følelse av at det går galt, da endel av mine graviditetssymptomer er å være negativ til både gravditeten, meg selv, parforholdet og livet generelt....

Skjønner du blir redd! Men kan du ikke ta en tlf til lege og høre om du kan få tidlig ul, oppfølging og noen å prate litt med?
Det er grusomt å gå slik å bekymre seg å det burde ikke være slik!
Håper det ordner seg, og litt symptom betyr jo at spiren er der og at kroppen din jobber for at alt skal ligge til rette for at den skal vokse og trives :)
*sender klem og varme tanker*

Jeg skal på tidlig ul i morgen.
Vi får gratis på sykehuset, siden vi har mistet. Men imot med at jeg er bare 6+1 i morgen, så trur jeg at vi uansett ikke kommer til å se et bankende hjerte!
Symptomene er ihvertfall ikke i nærheten av hva de var med første mann, og den vi desverre valgte å fjerne rett etter fødsel med nr 1

Dette er mitt tredje svangerskap.. Så, naturlig nok, har jeg brukt en god del tid på forumer.. Og det som går mye igjen; symptomene forsvinner! Dessverre gjør dette veldig mange bekymret, og når man er i en så sårbar situasjon som man er nå, så er det nok lett å være veldig redd. Symptomene kan være utrolige forskjellige fra gang til gang, svangerskapene er forskjellige.. Mensmurringer og den utfloden er symptomer, noen får halsbrann av enkelte ting men andre får det av andre ting. Ønsker deg lykke til på ul i morgen og alt er bra!

Jeg er 6+0 nå og nesten alle symptomene er borte, merker at jeg er litt bekymret. Jeg prøver å overbevise meg selv om å ikke være det fordi jeg ikke har sett noe tegn til at det skal ha skjedd noe galt. Så jeg burde tenke positivt til jeg er motbevist. Synes ikke du skal la dette sette en demper på humøret ditt. Bare fordi det har hendt tidligere betyr det ikke at det må skje igjen.

Jeg skal på tidlig ul i morgen.
Vi får gratis på sykehuset, siden vi har mistet. Men imot med at jeg er bare 6+1 i morgen, så trur jeg at vi uansett ikke kommer til å se et bankende hjerte!
Symptomene er ihvertfall ikke i nærheten av hva de var med første mann, og den vi desverre valgte å fjerne rett etter fødsel med nr 1

Hvis du er 6+1 i morgen, så har jo hjerte begynt å banke♥ jeg også har opp og ned på symptomer, men det hjelper så lite å bekymre seg. Det er viktig med gode tanker. Har selv mistet to ganger før dette svangerskapet, men jeg kan ikke drive å lete etter en mulig sa. Og gul utflod er da ikke noe galt? Hvis du ikke har boken "svangerskapsboken" ville jeg spurt etter den. Er gratis hos legen eller her på bv . Står veldig mange nyttige ting der :-) Jeg har den fra jeg gikk gravid med datteren min (hun blir ni) , og jeg blar stadig i den pluss at jeg noterer litt. Ønsker deg lykke til i morgen :-) Dette skal gå bra :-)

Tenker på deg, og håper at alt skal gå bra.

Jeg ville bare fortelle deg at det er stor sannsynlighet for at du kan høre hjertet slå i morgen, for jeg er 6 +1 og har i kveld vært på tidlig ul pga en liten blødning, og der fikk vi se et bankende hjerte❤️

Jeg ville bare fortelle deg at det er stor sannsynlighet for at du kan høre hjertet slå i morgen, for jeg er 6 +1 og har i kveld vært på tidlig ul pga en liten blødning, og der fikk vi se et bankende hjerte❤️

Så godt å høre at det gikk bra med deg :)
Håper at alt er bra i morgen, men magefølelsen sier meg at noe er galt:(

Så godt å høre at det gikk bra med deg :)
Håper at alt er bra i morgen, men magefølelsen sier meg at noe er galt:(
Magefølelsen min var også kjempe dårlig.
Så dårlig at jeg ikke lenger følte meg gravid. Helt utrolig hvor mye hodet vårt styrer oss.

Jeg er sikker på at alt kommer til å gå fint med deg i morgen. Masse lykke til:)

Koselig å høre at du har sett hjerte banke i dag ❤️Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg var på Ullevål i går, i følge mensterminen var jeg 6+1 i går... Fikk ikke se hjerte :( men de sa det var for tidlig?! Har jo et lite håp om at det skal gå bra for min del også ..

Koselig å høre at du har sett hjerte banke i dag ❤️Kan jeg spørre hvor du tok ul? Jeg var på Ullevål i går, i følge mensterminen var jeg 6+1 i går... Fikk ikke se hjerte :( men de sa det var for tidlig?! Har jo et lite håp om at det skal gå bra for min del også ..
Jeg var litt utenfor Oslo, hos en som driver privat. Han har et veldig dyrt utstyr, og jeg ble helt satt ut av bildene vi fikk se av embryoet. Det var så tydelig og klart. Send meg gjerne en pm, så skal du få tlf nr av meg til han. Veldig dyktig mann!

De aparatene de har på sykehusene rundt om er så dårlige, og det kan ikke sammenlignes med dagens nye utstyr.

Jeg var litt utenfor Oslo, hos en som driver privat. Han har et veldig dyrt utstyr, og jeg ble helt satt ut av bildene vi fikk se av embryoet. Det var så tydelig og klart. Send meg gjerne en pm, så skal du få tlf nr av meg til han. Veldig dyktig mann!

De aparatene de har på sykehusene rundt om er så dårlige, og det kan ikke sammenlignes med dagens nye utstyr.
Takk for svar❤️ du er så heldig. Jeg tar dette så tungt, er helt knust. Gruer meg veldig til i morgen:( har en time til min gyn på fredag, venter i så fall til da. Men takk for tilbudet :) De to knotet fælt i går, å var åpenbart heller ikke så opptatt av å finne hjerteaktivitet. Det var jo heller ikke derfor jeg var der, håper så inderlig det viser seg at jeg hører hjerte i løpet av neste uke.

Takk for svar❤️ du er så heldig. Jeg tar dette så tungt, er helt knust. Gruer meg veldig til i morgen:( har en time til min gyn på fredag, venter i så fall til da. Men takk for tilbudet :) De to knotet fælt i går, å var åpenbart heller ikke så opptatt av å finne hjerteaktivitet. Det var jo heller ikke derfor jeg var der, håper så inderlig det viser seg at jeg hører hjerte i løpet av neste uke.
Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var på legevakten i går etter denne blødningen, og han beroliget meg ihvertfall ikke. Virket som det var første gang han tok i et ul apparat. Han fant ikke noe foster under hele tatt, og gav meg en henvisning og ønsket meg lykke til.
Der satt jeg igjen som et spørsmålstegn, usikker og veldig langt nede.

Så tro meg, jeg vet nøyaktig hvordan du har det nå. Forferdelig følelse og masse frykt.
Jeg vet det ikke hjelper stort uansett hva jeg sier, men jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg. Og det kan faktisk være at egget festet seg senere enn hva du antok, og at det derfor var akkurat litt for tidlig å kunne se hjerteaktivitet i går.

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg var på legevakten i går etter denne blødningen, og han beroliget meg ihvertfall ikke. Virket som det var første gang han tok i et ul apparat. Han fant ikke noe foster under hele tatt, og gav meg en henvisning og ønsket meg lykke til.
Der satt jeg igjen som et spørsmålstegn, usikker og veldig langt nede.

Så tro meg, jeg vet nøyaktig hvordan du har det nå. Forferdelig følelse og masse frykt.
Jeg vet det ikke hjelper stort uansett hva jeg sier, men jeg krysser alt jeg har for at det går bra med deg. Og det kan faktisk være at egget festet seg senere enn hva du antok, og at det derfor var akkurat litt for tidlig å kunne se hjerteaktivitet i går.
Det er godt å ha sånne som deg❤️ Du gir meg et lite håp om at dette går bra. Jeg har tenkt den tanken om at egget festet seg seint, jeg innbiller meg at det festet seg rundt 4, 5 el 6 januar. Hadde vanvittig menssmerter disse dagene og trodde jeg ventet tidenes mens :) Takk for omtanken, følges heldigvis opp på Ullevål og skal til min gyn på fredag om det ikke skjer noe før den tid..

Det er godt å ha sånne som deg❤️ Du gir meg et lite håp om at dette går bra. Jeg har tenkt den tanken om at egget festet seg seint, jeg innbiller meg at det festet seg rundt 4, 5 el 6 januar. Hadde vanvittig menssmerter disse dagene og trodde jeg ventet tidenes mens :) Takk for omtanken, følges heldigvis opp på Ullevål og skal til min gyn på fredag om det ikke skjer noe før den tid..

Håper de går bra med oss alle<3 er då vondt å gå rundt å være redd, og å miste er heller ingen god opplevelse!!!

Det er helt forferdelig! har selv hatt MA (uke 15) og trodde aldri jeg skulle bli gravid.. sitter nå med en litn på straks 9mnd, og en/ei lita i magen.. 5uker på vei :) men føler meg ikke gravid da jeg ikke har noen symptomer bortsett fra stort søvnbehov.. di to andre gangene var jeg kvalm etter uke2 og kastet opp fra uke 7.. +søvn+ømme nipler..
jeg er konstant redd men tenker at positive tanker hjelper bedre enn negative :) jeg koser meg og håper dette svangerskapet forblir uten plager :)

Back
Topp