Heisann. Jeg er nå etter mensen 6+0 uker gravid. Jag har hatt siden et par dager etter positiv test veldig ømme pupper, altså mest nippel. Det ga seg gradvis og er idag helt borte. Jeg trodde en stund at puppene hadde vokst, men er nå veldig usikker. Jeg merker at jeg ved enkelte matretter og kaffe får litt halsbrann, noe som ikke er vanlig! Jeg har litt mensmurringer nedentil og i går kveld hadde jeg veldig slimete gul utflod (Sorry). Jeg har enn så lenge ikke hatt tegn til blødninger, men onsdag er jeg helt tom i kroppen, og jeg har mest lyst å ligge på rommet alene å gråte.. (Familien kommer etterpå for å feire bursdag )
Jeg er nå 90% sikker på at jeg nå må forlate et 3 forum på bare 6mnd. Jeg er bare 24 år (strax) og har 1 gutt på 2 år... Hva er det som har skjedd med meg, siden jeg muligens mister nr 3!
Sorry for sytete innlegg, men har ingen å dele tankene med, bortsett fra mannen som blir sint når han er lei seg og for at jeg er så negativ!
Noen som har noen gode erfaringer å dele? <3
Jeg er nå 90% sikker på at jeg nå må forlate et 3 forum på bare 6mnd. Jeg er bare 24 år (strax) og har 1 gutt på 2 år... Hva er det som har skjedd med meg, siden jeg muligens mister nr 3!
Sorry for sytete innlegg, men har ingen å dele tankene med, bortsett fra mannen som blir sint når han er lei seg og for at jeg er så negativ!
Noen som har noen gode erfaringer å dele? <3