Sorry for ekle detaljer :P

nr2imars2013

Betatt av forumet

Men jeg har så rar mage for tiden! Løper på do flere ganger om dagen! (bommelom)

Også har jeg syke mensen smerter! Og ja, jeg har faktisk kommet til det stadiet at jeg er redd for å få mensen :P Tok vist bare 5 dager gitt :P haha :) men det er litt godt også for da vet jeg at babyen som kommer er ønsket!! Og det var IKKE den første reaksjonen min for å si det sånn!!

Flere som har blitt rar i magen eller er det bare meg??

Hei :) søkte litt på løs mage og svangerskap og det ser ut som mange har det samme :) Og det med smertene i magen, kan ikke det være vokse smerter? Det hadde jeg i mitt første svangerskap, og det tok nattesøvnen fra meg fordi det var så intenst vondt! Det var ca i uke 6-7 i den graviditeten.. (så her er det ei som venter i spenning på om jeg får det igjen denne gangen også..! ) Det var  stikkende smerter nederst i magen for min del. Var til legen og undersøkte at alt var ok da, og det var det selvfølgelig emoticon

Jeg har vært helt lik!! Nå er jeg 5 +1 , og i forrige uke var det ekstremt... 
Super kraftige menssmerter, var sikker på at den kom når som helst. Og utrolig løs i magen. Var på do uttallige ganger! Godt å høre det er fler! hehe :)

Jeg er også slik idag, og har tenkt flere ganger idag at hva i all verden er det som skjer, har jeg spist noe galt eller hva, men tydeligvis ikke da. Jeg har helt annerledes plager nå enn jeg hadde i forrige svangerskap, så det føles nesten som helt nytt for meg dette. Men godt vi er flere som kan spørre og grave om ting, så slipper vi å gruble så mye. :)

Jeg bommelommer mellom 2-4 ganger om dagen, har gjort det de to siste ukene :-P Til og med samboeren min har reagert. Heheheh. Har også en del mensensmerter. Tror dette er helt normalt. Vi krysser i alle fall fingrene for det :) 

hahahaha! åååh! dette er grunnen til at terminforum er gull
er så deilig å se at noen andre har det akkurat som deg! hehe!
forrige uke var det helt stopp her. skikkeig hard! denne uka er det et par, tre bommeommturer pr dag ja :P og det kommer gjerne littegrann akutt!

og skikkelig ligament smerter

He he he he he, unnskyld jeg ler, men tror ikke jeg ville lagt ut så mye til foreldrene mine engang, men til dere er det liksom helt greit...... ;);)

Hihi elsker at man kan skrive allt mulig her inne :) Jeg har også veldig vondt og luft i magen! Føles ut som mensen skal komme så jeg tok faktisk ny test i dag! var fortsatt positiv <3 klarer ikke helt å innse det ..

bibibi skrev:
Hihi elsker at man kan skrive allt mulig her inne :) Jeg har også veldig vondt og luft i magen! Føles ut som mensen skal komme så jeg tok faktisk ny test i dag! var fortsatt positiv <3 klarer ikke helt å innse det ..

jeg er å litt der at det kommer ikke helt inn på meg, litt frustrerende egentlig, men det kommer seg vel etterhvert...

Back
Topp