Sorry ekkelt, men.. Mye utflod?

kariness

Elsker forumet
Ja jeg beklager igjen for at det kanskje for noen er ekkelt å høre om andres utflod :P da kan du stoppe å lese nå!

Men jeg hadde liksom håpet på at utflod skulle gå vekk sammen med EL og mensen og hele den pakka. men det har det da ikke gjort.. Nå er det faktisk så ille at jeg kan KJENNE at det renner ut.. Flere ganger om dagen liksom. Er jo aldri sånn ekstremt mye, men nok til at jeg føler at jeg må gå på do og tørke trusa :S

Det er ikke noe farlig farge eller ille lukt eller sånn som alltid er det man skal se på... Men er det helt normalt? jeg føler liksom at jeg lekker fostervann ^^ haha. Går det an?

NOE som helst feedback er satt pris på!

Det er helt normalt,har hatt det slik i noen av de tidligere svangerskapene.....
Så lenge det ikke er missfarget eller lukter vondt,er det ikke noe problem:-)
Bruk truseinnlegg det gjorde jeg....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Samme her. Vært sånn hele tiden. Fostervann er det nok ikke. Der oppe er det helt tett :-)) Iallefall til fødselen starter :)

Samme her. Vært sånn hele tiden. Fostervann er det nok ikke. Der oppe er det helt tett :)) Iallefall til fødselen starter :)

Det var hvertfall godt å høre ^^ Takk!
Det er helt normalt,har hatt det slik i noen av de tidligere svangerskapene.....

Så lenge det ikke er missfarget eller lukter vondt,er det ikke noe problem:)

Bruk truseinnlegg det gjorde jeg....

Smart tips. Bare så kjipt å ty til det når jeg hadde håpet sånt skulle gå bort ^^

det var bare en periode hos meg,så det går nok over hos deg og...

Har gått med truseinnlegg helt siden jeg ble gravid. En annen ekkel ting som truseinnlegg hjelper mot er små urinlekkasjer. Ja, det kan faktsk være ett problem å holde tett spesielt når en nyser og sånn. Kjipt, men sånn er det bare :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Endel mer enn vanlig her og. Særlig ved aktivitet / trang bukse / varmt.

Ja, det er helt vanlig at det kommer mer enn normalt under sv.skap. Hadde det sist gang også... Men nå har jeg en del slim også :S Veit ikke om det er like vanlig, men... Noen som veit?

Jeg kjenner også at det renner ut :P Ganske ekkelt! Går bare på do og tørker det bort... Jeg tåler dessverre ikke truseinnlegg, da får jeg garantert UVI :(

Ja, det er helt vanlig at det kommer mer enn normalt under sv.skap. Hadde det sist gang også... Men nå har jeg en del slim også :S Veit ikke om det er like vanlig, men... Noen som veit?

Jeg kjenner også at det renner ut :p Ganske ekkelt! Går bare på do og tørker det bort... Jeg tåler dessverre ikke truseinnlegg, da får jeg garantert UVI :(

Uff hørtes kjipt ut med UVI oppi dette. Det orker vi ikke. Nei får heller bytte truse litt oftere og tørke det man kan bort.

Endel mer enn vanlig her og. Særlig ved aktivitet / trang bukse / varmt.

Jeg tror at her er det mest de første timene på dagen.. Som om det har samla seg litt opp om natta også bruker det litt tid på å komme seg ut.. æsj :P

Back
Topp