Sorry, dette orker jeg ikke mer...!

Lillepusen

Forumet er livet
Jepps! Nå har jeg gitt det en sjanse og en sjanse for mye. Jeg gir opp detta møkkaoppsettet av et forum.
Jeg gidder ikke dette her mer. Sier takk for meg, og adios! Eller Bless bless! som jeg vel bør si på Islandsk. ;)

Jeg kommer innom for å sjekke ang treffet til helgen. Eller kanskje ikke. Har jo Nikki på både fb og tlf... Så da blir jeg nok oppdatert. :D Eller kanskje jeg prøver igjen om noen mnd eller noe sånt.

Klem fra Lillepusen :)
 
jeg skjønner deg, dette nye forumet er noe forbanna dritt. at det er mulig å skulle forandre på noe som funka så bra..

blir middag  på fridays kl 18=) jippi! så skal det drikkes=)

du får prøve å sjekke inn om en mnd eller noe,håpe de har fiksa det her. ellers forsvinner nok jeg også. så vidt vært innom bv..er bare dritt
 
eni me dåkker...tar jo kjæmpelang tid å komme inn på forume...i tellegg har æ ikkje fådd aille innleggan mine her....
 
I agree..... Så vidt jeg gidder å innom å lese etter det nye oppsettet kom...!


Men...kos dere masse på treff. Skulle så gjerne vært der, men jeg får vel heller kose meg med vaskebøtta og skurekluten :/
 
Helt enig!!
Jeg er kjempeskuffa over utformingen her.
Vet ikke helt hvorfor, men den forrige utforminga gjorde at det på en måte føltes mer personlig og lukket. emoticon
 
Sier meg sååååå enig.
Møkk møkk møkk!

Men merker jo at jeg bare må innom for å se om det har skjedd noe nytt da.
Klarer liksom ikke helt å legge det fra meg??

Jeje jeg er no her i ny å ned, så får vi ser hvor vi ender.

Adios!!
 
Back
Topp